What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Marcosan30":h43h90td said:
Da Dude":h43h90td said:
Hij kan nu tenminste oefenen.

Kijk er is hoop :mrgreen: ik zuig in de meeste spellen (behalve puzzle bobble) maar ik heb me toch een plezier :D
Oh en has, ik hou nog steeds van je Turkse Adonis

Ik ook van jou blonde Wodan!
 
Welja joh , gewoon ff SDOJ gesnokt :mrgreen:




Staat bij mij ook in de planning ........ ooit als de prijs een keer wil zakken .
 
cthulhu":28g1mwsq said:
Zo Marco, eindelijk jouw heilige graal binnen? Fantastische aankoop, ben echt jaloers!

Jup jup, ik ben zo blij als een kind. Man wat zijn die cave spellen ontzettend tof!!!! :D
 
Casey120":1v57sz79 said:
Welja joh , gewoon ff SDOJ gesnokt :mrgreen:

Staat bij mij ook in de planning ........ ooit als de prijs een keer wil zakken .

Ik snap je denkwijze, was ook de bedoeling dat ik even zou wachten. Totdat ik de game op PCB live zag draaien in het NGC, sindsdien was ik echt verkocht (het Ngc heeft me veel goeds gebracht, maar ook een gat in de portomonnee) :mrgreen: Ben bang echter dat de prijs niet snel zal dalen vanwege schaarste, misschien als cave ooit nog een nieuwere game uitbrengt.
 
Marcosan30":1otrtio4 said:
Ben bang echter dat de prijs niet snel zal dalen vanwege schaarste, misschien als cave ooit nog een nieuwere game uitbrengt.

Ik wil Akai Katana en DDPSDOJ zo ongelooflijk graag hebben dat er niets anders op zit dan geld sparen, geld apart houden en op zoek gaan. Ik weet alleen nog niet welke ik het eerste wil hebben...ze zijn beide geweldig.
 
Ze zijn ook beide reteduur, akai katana is volgens mij nog duurder dat soj :(
Is Anton/sombetzki z'n cup of tea! Hij zegt echter dat de slash versie op de xbox360 het mooiste is. We blijven daar van mening verschillen
 
Marcosan30":2pp0dz8n said:
Ze zijn ook beide reteduur, akai katana is volgens mij nog duurder dat soj :(
Is Anton/sombetzki z'n cup of tea! Hij zegt echter dat de slash versie op de xbox360 het mooiste is. We blijven daar van mening verschillen

Ik weet wat jij voor soj hebt betaald en gewoon vanilla akai pcb only is goedkoper. En slash is vetter inderdaad.
 
sombetzki":1hhqnh4d said:
Marcosan30":1hhqnh4d said:
Ze zijn ook beide reteduur, akai katana is volgens mij nog duurder dat soj :(
Is Anton/sombetzki z'n cup of tea! Hij zegt echter dat de slash versie op de xbox360 het mooiste is. We blijven daar van mening verschillen

Ik weet wat jij voor soj hebt betaald en gewoon vanilla akai pcb only is goedkoper. En slash is vetter inderdaad.

Ik heb nog nooit een PCB only akaí katana gezien, de recentere PCB's van cave zijn bijna altijd kits of partial kits of copied artwork :mrgreen:
But please prove me wrong, Groningse knuffelduutser
 
Uiteraard kan ik het nu niet meer terugvinden, maar het staat me bij dat ik begin dit jaar een pcb only ergens heb gezien. Kan me ook vergist hebben, of whatever.

Hoe dan ook, deze is goedkoper dan soj;
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=46578

Partial Akai kit, $1000. Das nog nie eens de helft :P
Moet toegeven dat dat wel goedkoop is, maar hij is hoe dan ook niet duurder dan soj.
 
Volgens mij zit AK net boven de € 1000,- en Sdoj rond de € 1500,- voor een kit in perfecte staat .
Ik dacht ook dat AK was geflopt terwijl Sdoj wel succesvol was in de Japanse arcades en er dus uiteindelijk meer Sdoj boards beschikbaar zouden moeten komen .
 
Begin dit jaar was in Japan een Akai Katana kit te koop voor 120000 Yen en dat is zo ongeveer €850...wel zonder verzendkosten en douane crap natuurlijk. Ik denk dat ik eerst voor Akai Katana ga sparen nadat ik een nieuwe badkamer heb laten bouwen.
 
IMG_4165.JPG


Via MP gekocht
 
Back
Top