What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Shock troopers 1 en 2 voor de MVS 90 euro incl shipping uit Korea. Beste man had 24 dollar op de doos geschreven doos geen import kosten :D. Net deel 1 uitgespeeld gaaf spel
 
govertguitar":19q3khxh said:
Shock troopers 1 en 2 voor de MVS 90 euro incl shipping uit Korea. Beste man had 24 dollar op de doos geschreven doos geen import kosten :D. Net deel 1 uitgespeeld gaaf spel

Hello Kitty? :P
 
Ja, die snap ik ook nog niet helemaal :) Hello Kitty is japans, niet koreaans namelijk..?
 
Oh, dat zou kunnen ja.. dat is iig de Sakura Taisen uitvoering van de DC. Hello Kitty is niet zo knap :D
 
DLX":3sdltgrv said:
govertguitar":3sdltgrv said:
Shock troopers 1 en 2 voor de MVS 90 euro incl shipping uit Korea. Beste man had 24 dollar op de doos geschreven doos geen import kosten :D. Net deel 1 uitgespeeld gaaf spel

Hello Kitty? :P

ik denk dat dlx drkitty bedoeld arcade dealer uit Zuid-Korea
zie je vaak op ebay 😉
 
Beau gaat door voor de bonus :P Ik bedoelde inderdaad onze Zuid-Koreaanse Dealer...
 
Haha ok mooi man :)

Als ik aan Korea denk en eBay, dan denk ik gelijk aan DrKitty. Ik heb daar redelijk wat shit vandaan.
 
ok zelfs ik begrijp het nu 😉 bedankt!

40 euro voor een metal slug 4 kit is geen geld trouwens..
 
Gisteren een goede dag:

Op de valreep een G-net moederbord:
G-net.jpg

BAM!!! New Astro vol! Van beau een Namco System 256 overgenomen met I/O, kabels, Sengoku Basara X en Capcom Fighting Jam...moet alleen nog even een oplossing vinden om dit systeem een beetje fatsoenlijk in m'n cab te plaatsen (misschien een soort houten tafeltje/ plateau ofzo?):
Namco+System+256.jpg

Eergisteren genoeg spulletjes om twee van deze te maken:
MVS+adapter.jpg

Een adaptertje om een fatsoenlijke knoppen layout te maken om 4 knops systemen zoals MVS en PGM op een 6 knops CP te spelen.
 
ziet er goed uit man ik zou zeker iets van een bokje wat er over heen gaat of een plank.
staat het beter denk ik ,
gisteren nieuwe arcade stick van de jinxz master wat een ding echt geweldig.
super bedankt man , op naar de volgende 😉
 
beau":1pa7dcha said:
ziet er goed uit man ik zou zeker iets van een bokje wat er over heen gaat of een plank.
staat het beter denk ik ,
gisteren nieuwe arcade stick van de jinxz master wat een ding echt geweldig.
super bedankt man , op naar de volgende 😉

Nog een stick of event?
 
ik heb nog een stick besteld ,en graag nog een event ben ik en nasischijf weer van de partij!!
het was super 8)
 
beau":1rcemocg said:
ziet er goed uit man ik zou zeker iets van een bokje wat er over heen gaat of een plank.
staat het beter denk ik.

Ja, nu is het een beetje een chaos...stabiel, maar wel chaos.

Mooie stick! Altijd mooi die sticks die Jinxz bouwt...heb er zelf ook eentje en ben er extreem tevereden mee.
 
beau":1m5yzmu5 said:
ziet er goed uit man ik zou zeker iets van een bokje wat er over heen gaat of een plank.
staat het beter denk ik ,
gisteren nieuwe arcade stick van de jinxz master wat een ding echt geweldig.
super bedankt man , op naar de volgende 😉

Holy mother of crap mijn favoriete dames op een stick :mrgreen:
Wat een prachtexemplaar dayo, veel speelplezier.
 
thanks marco
nog een kleine aanwinst speelde deze altijd met FBA next
espgaluda cave.
 
Back
Top