Marcosan30
Shmup Veteran
Goed bezig supergrover :mrgreen: hang in there
govertguitar":136o9gci said:Vandaag View Point binnen voor de MVS. Damn dat spel is moeilijk![]()
Ratson":11nrxl75 said:govertguitar":11nrxl75 said:Vandaag View Point binnen voor de MVS. Damn dat spel is moeilijk![]()
Je bedoelt: bijna niet te doen zeker?
Mooie spellen.c4ke":8mc8lr1m said:Pakketbezorger kwam wat afleveren op 't bedrijf waar ik werk en kwam vervolgens mij tegen. Blijkbaar herkende de pakketbezorger mij, want hij vertelde dat 'ie een pakketje voor me had (noemde het adres op). Dus meteen maar in ontvangst genomen. Dit zat erin:
![]()
Nu is 't alleen nog wachten totdat de Dreamcast van Ken er is. Heb door Cabou een custom VGA-kabel voor de Dreamcast laten maken. Vervolgens een SLG3000 ertussen en kijken wat 't allemaal doet. Heb er nog totaal geen ervaring mee.![]()
Asure":gtsqr0fe said:Waar heb je die chrome slot weg? Ik heb net voor $14 eentje uit taiwan besteld, hoop dat die wel op mijn Astro past dan![]()
Da Dude":1hq96rjt said:Gewoon lading kit ertussen ;-)