What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Vet hoor Alex! Waanzinnige gave games. Moeten we in het NGC eigenlijk ook een keer hebben draaien!

Congratz met je nieuwe aanwinst ook btw! Eindelijk een echte universal cab!
 
Een 29" scherm is echt uber. Qua hooge komt hij zelfs aardig in de buurt van mijn LCD die er naast staat (42")

Nba Jam zou je mooi in 2x cab kunnen draaien. Gewoon de video van de jamma splitten en een 3p/4p harness maken naar de 2e cab.

Of uiteraard die 500 kilo wegende kast van Midway een keer scoren.
Of een Turtles converten. Of een Simpsons.. (geintje!)

Qua gameplay zijn die 4p games van konami en midway allemaal vrij briljant, met name de NBA games en dan potjes versus met 4 man.. Alleen ijshockey en nfl spreken me niet aan :)

(Met 4 gulden per potje waren dit echte moneymakers vroeger.
Bij Hangtime is het helemaal erg. Als je daar een custom character wil editen, kost je ook weer een piekie..)
 
Had Alex al verteld dat hij zo mofo picky was, dat we ter plekke een monitor hebben moeten swappen om het juiste scherm in de juiste kast te krijgen? :? Nou ja hij is er zielsgelukkig mee dat dan weer wel :mrgreen:
 
gisteren had ik een goede reden om niet met mn shmup team broeders naar Apeldoorn af te reizen.
Ik heb deze prachtige bak gehaald :D



(linker)
 
Tropical Freeze (moekookhebbuh) + een Blast + een Astro!!!

the vangst is weer top deze week 8)

Congrats guys!
 
ziet er mooi uit mannen congrats.
@ beatmaster-p donkey kong is een aanrader !
 
Dayum, 2 nieuwe cabs jongens. Awesome! En die Blast City x Windy combo match wel lekker :P
 
Asure":1s15f1zu said:
Anunaki":1s15f1zu said:
nice Alex!!
Er staat een NBA Jam op MP voor niet teveel momenteel

Thanks!

En die op MP dat is dus zo'n fokking Konami conversie waar ik over grapte!


ik zie nu de andere foto idd, 2 afbeeldingen van 2 verschillende cabs :?
 
Eindelijk ook Donkey Kong:TF even kunnen spelen, wat een te gek spel man.
 
xrgb-3 binnen top ding alleen alle menu,s zijn in het japans .

alle firmware,s geupdate en het menu is ook in het engels.

scanlines werken ook echt een top ding ,
 
Wat kost een XRGB-3 nog? Ik checkte ze op Ebay maar meestal zijn dat opgeblazen prijzen. 399USD ?
 
Back
Top