c4ke":teibrdvn said:Een pakketje waar ik erg blij mee ben;
![]()
Voorheen moest ik telkens op een setje bij iemand anders spelen. Nu niet meer. ;-)
Ik heb ze enkel gespeeld op een PAL Gamecube m.b.v. de Datel Freeloader. Werkt allemaal prima, op 1 punt na; Savegames lijken namelijk niet te werken. Daar heb je schijnbaar wel een Japanse Gamecube voor nodig. De spellen zijn al te krijgen voor 350 tot 500 yen (excl. shipping). Geen geld voor het plezier dat je er mee hebt.ChapDDR":3deq2esl said:Is Donkey Konga 3 het waard om op een pal Gamecube te spelen? (50hz)
DLX":2v42fre2 said:Ik zou der doen![]()
Robert":ja5h73tg said:Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!
Robert":1u3dvkfm said:Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!
cthulhu":44n2qms5 said:Robert":44n2qms5 said:Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij… NIKS en reed zonder aanbellen weer terug naar het depot :'( … Truxton PCB so close yet so far!
Altijd weer leuk...iets verwachten en dan teleurgesteld worden als je het Pieter Post busje voor je deur ziet staan en weer weg ziet rijden zonder het langverwachte pakket af te leveren...zucht.
beau":1vcg6m7o said:Oja dit zijn mijn aankopen van de laatste 4 weken....
Namco system 256 met capcom fighting jam en sengoku basara x
Street fighter 2. Turbo cps1
Pgm igs. Spectral vs generation
Sega puyo puyo Met original arts
Sega st-v bord met shienryu
Xrgb 3 upscaler
sombetzki":31251tqm said:beau":31251tqm said:Oja dit zijn mijn aankopen van de laatste 4 weken....
Namco system 256 met capcom fighting jam en sengoku basara x
Street fighter 2. Turbo cps1
Pgm igs. Spectral vs generation
Sega puyo puyo Met original arts
Sega st-v bord met shienryu
Xrgb 3 upscaler
Nice man! Zou je de original arts van Puyo Puyo voor mij kunnen inscannen? :mrgreen:
Die mis ik namelijk