What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ik heb in Duitsland op E-gay een combi gehaald, 120 euri voor een soldeer en de-soldeer station, met 2 voedingen etc, alles separaat, had ik veel eerder moeten doen,
Wat een genot om ermee te werken, de eerste dagen zocht ik gewoon boards om te kunnen de-solderen hahahaha

een weller Pro is natuurlijk beter maar voor normaal gebruik is dit genoeg, en ongeveer 10% van een weller prijs
 
76du.jpg


Al uitvoerig getest en dit stuur komt aardig in de buurt van een stuur in een race cab.
 
Weller heeft prachtig spul, maar het is het niet waard voor wat ik ermee doe...ben maar een hobbyprutser. M'n soldeerbout is wel van Weller dacht ik.
 
nee, veel te duur
dat dingetje van mij was 120 euro en doet het zeker net zo goed, ook temperatuur is stabiel, per graad in te stellen,
en moet je er nu 8 uur per dag mee werken , dan snap ik het wel van weller etc, maar voor 2 keer per week iets t doen is dit goed genoeg
 
Dungeons & Dragons: Tower of Doom. Heeft alleen helaas een metalen security pin die in waarschijnlijk eruit moet boren om de behuizing te openen om zo bij de batterij te kunnen komen...is ook een tikkeltje in een verwaarloosde staat (lees behuizing met gaten, krassen, vuil etc.), werkt wel volledig en daar gaat het uiteindelijk om.
 
Pin verwijdered zonder te hoeven boren...batterij vervangen...hij doet het nog...woohoo!

TowerofDoom.jpg
 
Een briefje dat ik m'n pakket met Cave spellen pas maandag bij de Bruna kan afhalen...zucht.
 
Je weet wel zeker dat ze binnen zijn gekomen, dat is toch ook een fijn gevoel?
 
Heh...Esp Ra.De. en Mushihimesama Futari 1.5 (eindelijk)...kon niet kiezen dus allebei maar besteld. Heb dan al een redelijke verzameling opgebouwd...echt een verslaving.
 
cthulhu":1zfhiytx said:
Heh...Esp Ra.De. en Mushihimesama Futari 1.5 (eindelijk)...kon niet kiezen dus allebei maar besteld. Heb dan al een redelijke verzameling opgebouwd...echt een verslaving.

Wow topgames, hoop dat je Refik/lorre001 z'n highscore snel verbeterd op futari, want hij krijgt veel te veel praatjes :D
 
Inclusief die maandag opgehaald gaan worden zijn het er 10.
- Esp Ra.De.
- Espgaluda
- Espgaluda II
- Mushihimesama
- Mushihimesama Futari 1.5
- Ibara
- Deathsmiles
- Muchi Muchi Pork!
- Guwange
- Ketsui

Most wanted hierna zijn Pink Sweet Ibara Sorekara en Dodonpachi Dai Ou Jou.
 
Back
Top