Cageman":1kgmkf4w said:Smaken verschillen, gelukkig![]()
Da Dude":on28wg8k said:Ik had toen ook de Adv. Heroquest, Adv. Space Crusade, Tyranic Attack, Necromunda, Gorka Morka, oude Space Hulk, etc. etc. En die brachten een bak geld op!!!
Ik heb nog een oude game zonder handleiding. De verborgen Tempel. Heb jij die ook, kun je evt de handleiding mailen?
Milspex":v9q07x6b said:nee dat niet zo , maar meer van heel veel retro (games, films, bordspellen en toys) Dus als iemand nog een M.A.S.K. Switchblade in doos te koop heeft?