What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

En ik ben nog niet eens jarig ....

Image4-1_zps92af4c09.jpg



Image3_zps1375af10.jpg



Image2-4_zpsd003b394.jpg



Image1-4_zps4345999c.jpg


Een erg leuke Tetris lamp c.q. sign, die nooit verveelt. Van vrouwlief. :shock:
 
Niet dat het de pijn verzacht van mijn monitor maar mijn marquee en instructionstripspace-filler zijn binnen.

Nu nog een manier vinden om dat klote bord open te krijgen.... :x

20130204_201219_zps0cdae377.jpg
 
Chapddr":1psipve7 said:
Nu nog een manier vinden om dat klote bord open te krijgen.... :x

Bedoel je de marquee houder ofzo? Nou ja alles kan je open schroeven met torx.
 
Thanks for the tip, morgen na school gelijk langs. Hebben ze ook van die sleuteltjes voor snes cartridges en nintendo consoles?
 
Chapddr":15yhb83y said:
Thanks for the tip, morgen na school gelijk langs. Hebben ze ook van die sleuteltjes voor snes cartridges en nintendo consoles?

Dat zijn weer andere bitjes, via ebay te bestellen in de UK. Ff zoeken maar die vind je wel.
 
Is gelukt :) 6,50 betaald voor een hele set met allerlei schroefkopjes. Bedankt voor de tip!

Ja ik zie ze ook op internet maar ze kosten 6 euro per stuk! (overpriced xd)
 
IMG_1056.JPG



Gewonnen bij RetroKings.nl
 
Back
Top