What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

nou, modding is een groot woord, maar er is niets op de telly, dus nu maar even de knoppen vervangen. Easy piecie.

HRAPEX4_zps747fa7e3.jpg


Done.

HRAPEX5_zps0f147298.jpg


Niks fancy, gewoon nog wat spul dat ik had liggen. Maar de stick voelt nu geweldig aan. Wellicht nog eens een keer een dual mod (bedankt voor de tip, Jinxz.
 
Owh nice Ckong. Vond dat glimmende zwart er al fantastisch uitzien maar de mono kleuren geeft het wel een wat meer geliktere uitstraling. Goede keus! :D
 
Do you make some new Arts for the top!
Sanwa looks great. :mrgreen:
 
.... Niets.

Maar vandaag was ik de pakjesbezorger, en heb ik dit pakket adfeleverd bij Sanwa, in Duitsland:

NACforSanwa_zpsaa167a94.jpg


Eén van mijn twee NAc´s. Jammer, maar helaas, deze moest weg. Maar ik heb er nog eentje over, gelukkig.
 
ckong":3iisi5fx said:
.... Niets.

Maar vandaag was ik de pakjesbezorger, en heb ik dit pakket adfeleverd bij Sanwa, in Duitsland:

NACforSanwa_zpsaa167a94.jpg


Eén van mijn twee NAc´s. Jammer, maar helaas, deze moest weg. Maar ik heb er nog eentje over, gelukkig.

Yeah Ckong is a great postman ! :lol:





Thanks Ckong again . 😉
 
Oh, what a beauty. :P And that 1 player panel looks great on her.

You know it, if you ever are going to sell it, then ..... contact me please. :D
 
You know it, if you ever are going to sell it, then ..... contact me please. :D
YES SIR! 😉
 
Vandaag dit binnen gekregen:
1108_1.JPG

Na een eerste vlugge test lijkt het behoorlijk goed te werken op een klein scherm. Maar ik heb al gelezen dat je er meters vanaf moet staan bij 25"+ schermen.
 
Voor shooters te spelen op m'n mame kast.
Gaat op zowel crt's als lcd's (via infrarood leds)
Werkt draadloos via RF en heeft een laser, bedieningsknoppen & recoil.
Filmpje:

Nuja, het voelt wel redelijk 'chinees', absoluut geen arcade kwaliteit, maar ook slechts 40€. Als je goede kwaliteit wil moet je al naar de aimtrak van ultimarc gaan kijken, maar dan betaal je 200€ voor gun met recoil en dat is niet draadloos. 'k weet wel nog niet hoe ik de infrared leds ga inwerken. Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.
 
Back
Top