What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Z0049449.jpg


Me broer meegenomen uit Amerika. mogen ze ook wel doen bij een nederlands fastfood keten.
Deze worden bij de kindermenu's gegeven bij de Taco Bell.
 
Het heeft me wel wat gekost....
maar het werkt erg goed multi hdd x2
DSC03226-1.jpg

Kof 13
DSC03231.jpg

DSC03230.jpg

Senko no ronde duo
DSC03236.jpg

Streetfighter 4 ae
DSC03240.jpg

DSC03242.jpg

Kof skystage
DSC03245.jpg

DSC03247.jpg

Blazblue continuum shift 1.5
 
He beau,

Mooie shit hoor :) die type x - in - 1 was al vet, maar dit slaat alles!

Als je nog eens een x2+multi kan regelen, je weet me te vinden :P
 
Ze zijn niet goedkoop er staan 21 spellen op en kosten zo rond. 475 euro alleen de spellen
 
Hobby's kosten geld :) ... nou ja ik wacht eerst maar ff mijn pakketje af wat binnen komt, is geen x2, maar toch ook leuk speelgoed :P
 
Ja dacht ik al, zo ingewikkeld is het voor de rest dan niet, maar wel fokking moeilijk om al die games op dezlefde schijf te hebben, die heb ik nog niet zo compllet gezien, veel plezier ermee man!

Welke games zijn trouwens allemaal, ben wel benieuwd?
 
Back
Top