What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Inmiddels ook binnen 8)
Mooie pocket man, bedankt voor de tip!

Da Dude":2gyhpsr5 said:
Ik heb een boek via Bol binnen gekregen.
Mijn vrouw zal denken dat ik ziek ben. 2 boeken in 1 week :P

Heeft iemand hem al gelezen?
Misschien een boeken topic bij reviews? Er zijn vast meer goeie boeken over arcade en video gaming.
Deze was maar 15 euro.
De grootte van een luxe manga pocket. en 192 pagina's

arcade_mania1.jpg

example-pages.jpg
 
Ketsui

DSCF4998.jpg



Een v3 rommetje er in , batterij vervangen , doos is matig en de art niet 100 % origineel , toch een leuk kitje en het gaat uiteindelijk om de game en die nu lekkah in mijn Cute zit 😉

Ook nog een Guwange Blue Label romsetje :

DSCF4996.jpg
DSCF4922.jpg



En een Black Label rom voor DDP DOJ :

DSCF4978.jpg
DSCF4909.jpg
 
Goeie shit Cees! Een van de weinige gasten die echt dedicated is en blijft! Weet altijd wat ie wil en ook altijd hardcore shit scored 8) R.E.S.P.E.C.T.!!
 
Heel vet Cees!
Heb zelf ook de Black Label rom op DOJ, maar jij hebt al een mooi labeltje zie ik :) Ik moet hem nog printen.
En Ketsui, daar kan niets tegenop he. Mooie aanwinsten!
 
Die kruk ziet er anders verdomd relaxed uit , kan me voorstellen dat ie comfortabel zit .

En Barry , heb je dan printbaar sticker papier anders heb ik er nog wel een paar BL labeltjes liggen .
 
Cees, als jij die labeltjes zo hebt liggen wil ik er wel graag twee hebben :)
Heb twee verschillende BL roms.

Welke eprom heb jij er opzitten? De BL+ (met High-score save) of de BL zonder High-score save?
 
Vette hap Cees!
Heb je nog een adresje om te printen want ik ben op zoek om ook wat Swedish movestrips uit te printen. Of als je nog een keertje gaat naar jouw printboer kan je dan ook wat extra laten printen.

Spreekt voor zich dat ik moeite en kosten vergoed.

Oh, en als je nog een DOJ BL stickertje hebt .... mijn rommetje is nu ook nog wat kaal.

Thanks en enjoy je hard to the core collectie.
 
Ik wist niet dat er 2 versies waren , zal een checken welke ik heb .
Wie een paar BL stickertjes wil hebben moet zijn adres maar ff in een PM sturen , volgende week maak ik wel wat nieuwe en stuur ik ze op .

Pancho , elke stad heeft wel een printservice , ik liet het zelf doen bij http://www.nederlandseprintcentrale.nl/ , doen ze misschien ook wel over de post als je de PDF opstuurt maar het beste is zelf langsgaan , alle maten gelijk klaar , al wil een een poster van 2 x 5 meter .
Ik doe het tegenwoordig zelf op m'n A3+ printer maar ik heb geen goede snijder voor meer als 40 cm en ben er veel te lang mee bezig om het als service aan te bieden .
 
Ja ik ga eens fijn bedenken wat ik er allemaal op ga schrijven en dan stuur ik hem naar m'n opa.
Met de labeltjes als postzegels :)
 
shmups! :D

er zit een superplay dvd bij de limited edition als ik het goed begrijp?
vet hoor
 
NES en Xbox compleet boxed, geen zin om fotos te maken en zo speciaal is het toch niet.
 
Back
Top