What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Game Tengoku - The Game Paradise (Jaleco)

Maffe shmup game; erg leuk thema met arcade animaties!


dscf7714c.jpg


dscf7716q.jpg
 
Game Tengoku is top en word in de latere levels best nog pittig , leuk zijn de verschillende old style Arcade thema's .
Aubergine chaining en vliegende Cocktail tables FTW !
 
Een originele Capcom Status 18 marquee Holder en een Sunset Riders pcb.

2012-01-17200522.jpg

en een Blast City 1p panel. (eindelijk)

2012-01-17190817.jpg
 
LOL
Die cab zie je al niet veel en jij scoort een originele marquee holder , en nog een nette ook .
Da's best knap 😉
 
Casey120":2n9qavjb said:
Game Tengoku is top en word in de latere levels best nog pittig , leuk zijn de verschillende old style Arcade thema's .
Aubergine chaining en vliegende Cocktail tables FTW !

Juist door die arcade thema's en animaties sprak mij dit aan, helemaal te gek en anders dan de gemiddelde shmup.
 
Wow Rob, wat een socre inderdaadd, helemaal te gek.
Ik zie dat die status nog netjes beneden bij de trap staat ;)

Moet we hem anders een keertje boven voor je neerzetten?
 
Psykick":1omwy4ze said:
Wow Rob, wat een socre inderdaadd, helemaal te gek.
Ik zie dat die status nog netjes beneden bij de trap staat ;)

Moet we hem anders een keertje boven voor je neerzetten?

:D hehehe...dat heb jij goed gezien!

het is er inderdaad nog niet van gekomen, maar enige hulp daarbij is altijd meegenomen!

Kunnen jullie meteen die astro die plaats moet maken meenemen als je daar eventueel interesse voor hebt...mijn donatie voor jullie nieuwe arcadeshed, wellicht? is wel een opknapper, cosmetisch gezien, maar werkt verder ok.

binnenkort maar is wat afspreken dan.
biertje erbij, klaar.
 
Pat7o":3d32gnd7 said:
Psykick":3d32gnd7 said:
Wow Rob, wat een socre inderdaadd, helemaal te gek.
Ik zie dat die status nog netjes beneden bij de trap staat ;)

Moet we hem anders een keertje boven voor je neerzetten?

:D hehehe...dat heb jij goed gezien!

het is er inderdaad nog niet van gekomen, maar enige hulp daarbij is altijd meegenomen!

Kunnen jullie meteen die astro die plaats moet maken meenemen als je daar eventueel interesse voor hebt...mijn donatie voor jullie nieuwe arcadeshed, wellicht? is wel een opknapper, cosmetisch gezien, maar werkt verder ok.

binnenkort maar is wat afspreken dan.
biertje erbij, klaar.

Nou als dat de donatie is, dan komen we sowieso snel langs hehe. Deze week nog druk en volgende week een hele hoop van huis verhuizen en zo, maar we gaan zo snel mogelijk wat afspreken, altijd goed!~

Spreek en zie je snel!
 
Ik heb een boek via Bol binnen gekregen.
Mijn vrouw zal denken dat ik ziek ben. 2 boeken in 1 week :P

Heeft iemand hem al gelezen?
Misschien een boeken topic bij reviews? Er zijn vast meer goeie boeken over arcade en video gaming.
Deze was maar 15 euro.
De grootte van een luxe manga pocket. en 192 pagina's

arcade_mania1.jpg

example-pages.jpg
 
netjes dude. ik zag je erover posten op AO, niet wetende dat hij gewoon van bol.com kan komen. dan ga ik hem zo ook maar eens bestellen ;) ziet er goed uit
 
Beetje een vreemde eend in de bijt wat arcade betreft zeg maar. Wel een leuke find.
 
Back
Top