What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

vanmiddag binnen:
maar ff wat foto's van Ronnie geleend totdat hij een mooi plaatsje op mijn kamertje heeft.

DSC_0006.jpg

DSC_0005.jpg

DSC_0004.jpg
 
Gaaf zo'n R7 DC! Was ik toendertijd ook naar op zoek maar vondt ze toen te prijzig. En weer een zeldzame cab die in nederland blijft, Top! Gefeliciteerd met de aanwinst(en).
 
heb deze dc r7 voor 190 inclusief verzenden is nog wel een bak geld maar ook weer relatief gezien de staat van de dc
 
Gaaf zeg die Capcom Status en in een mooie staat , zelfde 18" monitor als de Cute zeker ?
Misschien dat FrancoB een een repro marquee holder voor je kan maken , maakt het wel compleet .


En ik heb ook nog wat gescoord :

DSCF4849.jpg
 
Pat7o":1ehk9f42 said:
vanmiddag binnen:
maar ff wat foto's van Ronnie geleend totdat hij een mooi plaatsje op mijn kamertje heeft.

Beste cab! Gefeliciteerd! Heeft ook wel wat weg van de Pony Mark II maar dan met zwaardere speakers zo te zien.
Speelt best lekker met het beeld wat meer vlak of niet?
 
Casey120":3nf1hfm6 said:
Gaaf zeg die Capcom Status en in een mooie staat , zelfde 18" monitor als de Cute zeker ?
Misschien dat FrancoB een een repro marquee holder voor je kan maken , maakt het wel compleet .
Volgens mij idd dezelfde monitor, burnfree, echt fantastisch!
Moet ook wel een marquee holder op om het af te maken, ben ik mee bezig.

MarsMan":3nf1hfm6 said:
Beste cab! Gefeliciteerd! Heeft ook wel wat weg van de Pony Mark II maar dan met zwaardere speakers zo te zien.
Speelt best lekker met het beeld wat meer vlak of niet?

zeker de cab in de mooiste staat die ik tot nu toe heb. Echt een plaatje.
Het kleine vlakkere beeld speelt inderdaad best prettig.
 
Inderdaad, Op die 18" cabs zien de 15K games er super strak uit. En dat nog eens burn-free, Erg gaaf!
 
NOS chromen Daytona USA shifter stick, onwijs blij mee.
Was een hel en erg duur om deze te krijgen maar ik moest en zou hem hebben, dus ben blij dat hij heel binnen is gekomen :)

 
Yes, mijn Astro City is binnen. Wat een geweldige kast! :D
Heb er nog wel wat werk aan de komende tijd, maar dat wist ik van te voren (en is part of the fun).

Hier een paar pics, excuses voor de slechte kwaliteit:

IMG_0106.jpg
Personal favorite.

IMG_0105.jpg
Robert getting his ass kicked by a girl

IMG_0100.jpg
Control Panel een keer vernieuwen, maar voor nu is het prima.

IMG_0109.jpg
Whooo, Ghouls 'n Ghosts

Ronnie, bedankt voor de service! Ben erg erg blij mee 8)
 
Nette cab hoor, hoop dat je er veel plezier aan beleeft!!!
En Welcome to the club :mrgreen:
 
Gefeliciteerd man, je 1ste cab. Voelt als sinterklaasavond wil ik wedden.

Geniet ervan (en zoek vast een plekje voor nr. 2. ;-) )
 
paragonbelial":37j3owa3 said:
@Cageman: Last Resort was ook mijn eerste NEO GEO game back in the day, samen met Magician Lord :)

hahaha! Ja, inderdaad! Die had ik ook als tweede game..! :-) Derde game was baseball stars professional.. ben nu ineens heel benieuwd wat jouw derde game was :-)
 
Cageman":299sq3yt said:
hahaha! Ja, inderdaad! Die had ik ook als tweede game..! :-) Derde game was baseball stars professional.. ben nu ineens heel benieuwd wat jouw derde game was :-)

Mutation Nation! Robo Army, Cyber Lip. Daarna begonnen de fighters. Art of Fighting en Fatal Fury 2.

@ElPancho : thanks en ja, een tweede zal er zeker komen. Tated NAC of Blast zou niet verkeerd zijn en staat al op mijn verlanglijstje ;)
 
jiggymf":fp47iwmo said:
NOS chromen Daytona USA shifter stick, onwijs blij mee.
Was een hel en erg duur om deze te krijgen maar ik moest en zou hem hebben, dus ben blij dat hij heel binnen is gekomen :)



Hardcore :twisted:
 
Back
Top