What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

is zeker een coole shooter uit 93 hier een link kan je het zien.
ik heb dan de korean version
 
Beatmaster-P":228bz1jg said:
Pakje van Geezer zojuist binnengekomen,

drive met 2 player versie van SSF4 Arc Edition voor Type X2!

Wederom "aan en gaan" alles perfect, op 100 yen coins en breathtaking graphics:

[/img]



Super Combattant de la Rue Quatre : Édicion d'Arcade
 
Nou ja, Pieter Post. Ik moest er wel zelf om.
(Broertje Buizerd speelt op deze foto's)

6324642853_85057e2058_z.jpg

6325395384_cb8c896051_z.jpg

6325395558_70bf1c08c3_z.jpg

6324643389_32bc2de1e6_z.jpg

6324643729_0dd20a56e0_z.jpg

6324643897_efbfd0ec7c_z.jpg
 
Firepower ! Klassieker natuurlijk. Had er zelf bijna 1 gehad, maar die had mylar op het speelveld en das een dealbreaker voor me.

Enjoy, hijs lastig genoeg !
 
Thanks Jiggy en ElPancho :)
Op de mijne zit gelukkig geen mylar maar het speelveld is wel redelijk toegetakeld. Ik heb er een extra speelveld bijgekregen die iets beter is. Maar moet het zeker zien op te knappen. Nu nog nieuwe ballen, rubbers en lampjes etc.. maar dat moet maar eventjes wachten.

Er zijn verschillende mensen bezig met het vectoriseren en reproduceren van het speelveld en de glazen kopplaat. Ik hoop dat dat misschien een optie is om ooit te gebruiken, paint touchups vind ik niet zo cool. En mijn kopplaat is ook best flink aan het schilveren.
 
Stuur anders arcadeflipperfreak een pb, die kan vast de meeste van die spullen zo krijgen voor restauratie
 
jiggymf":3qk0zbt4 said:
Stuur anders arcadeflipperfreak een pb, die kan vast de meeste van die spullen zo krijgen voor restauratie

Thanks Arno,
Ik zal het onthouden, misschien goedkoper in NL bestellen dan uit USA. Maar voor nu zijn de funds een beetje op :)
 
ja en nee (blast heb ik al), een nac en een cyberlead. Als het goed is, nog niet 'uitgepakt', wie weet wat erin zit :mrgreen:
 
Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij art (part 2)....

heeft ff geduurd maar D2 decals toch aangekomen, Base sides
en sega logo's zijn ook inmiddels onderweg :

img00334201111091853.jpg
 
joeks said:
Nou ja, Pieter Post. Ik moest er wel zelf om.
(Broertje Buizerd speelt op deze foto's)

Goed gedaan Barry, mooi spul!
Je hebt al bijna genoeg materiaal voor een arcade center :D
 
Thanks Marcel,

Ja zeker mooi spul. Nieuwe flippers, rubbers, veertjes, ballen en lampjes besteld.
Ben nu alles beetje bij beetje aan het schoonmaken en laten shinen. Volgens mij is dat bij deze 31 jarige nog nooit gebeurd. Gisteren de poten, vandaag coin door. Morgen nog een aantal metalen onderdelen. Daarna het speelveld aanpakken, maar weet niet niet precies hoe grondig ik dat ga doen.
Misschien wel helemaal opschuren (heb een reserve speelveld) en repro art laten drukken op een sticker, plakken en vernissen.

Misschien wel het leukste van de hobby, alles strippen en schoonmaken en zo origineel mogelijk weer in elkaar zetten :)
 
Namco System 256 met JVS I/O en een of andere gundam game



Tekken 5.1 & Dragon Ball Z (Chou DBZ) time op de Cyberlead ^^
 
96a8188e.jpg

Ys Seven Premium Edition
DoDonPachi Resurrection (heerlijke game!)
Ninja Spirit (mix tussen Ninja Gaiden en Shinobi)

en de Blue Elf2. Nu nog de Astro van Rklok binnen krijgen en de fun kan beginnen!
 
Back
Top