jiggymf":2q60plf2 said:Ik verwacht een pakket van de DHL vandaag...een pallet van Ronnie![]()
Nice, Top keuze! Maar euh.... Is dit je 3e cab deze maand? Dan krijg je toch een nekschot zei je? :lol:jiggymf":2myu3zeb said:Het begint met een B en eindigt op last City![]()
goatboy":1qcypbqj said:Nice, Top keuze! Maar euh.... Is dit je 3e cab deze maand? Dan krijg je toch een nekschot zei je? :lol:jiggymf":1qcypbqj said:Het begint met een B en eindigt op last City![]()
Cageman":nutyrhq3 said::mrgreen:
Vet! Blijft een supermooie cab, de Blast. Enig idee wat voor chassis je erin hebt zitten?