What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Jinxz":2xjqkiqz said:
Vandaag kwamen er een aantal 100-220 stepdowns binnen. Had ik van tevoren nog engelse reistekkers gehaald om de Engels kabels (waarvan ik dacht dat ze vast aan de stepdowns zaten) om te zetten naar NL wandstekkers, blijkt dat het losse kabels zijn... zucht ;)
Ik wou voor de grote cabs (ID6 en Darius) toch met zekerheid een specifieke 100v versie hebben. You never know. Het zijn 2x 500w en 1x 1000w, dan kunnen er eventueel ook meerdere cabs op aangesloten worden.
stepdowns.jpg

lol, ik heb 1 model waarbij ik moest aangeven (wat jij ook dacht) wat voor stekker je d'r op wil, later 2 JA1000's erbij besteld, deze hebben dus wel losse stekkers :D

maarre idd, dit zijn top stepdowns, geen brom.. blijven ook koel :) en perfect 100 volt :mrgreen:
 
vandaag eindelijk gekomen (ben wat ongeduldig van aard :P):



gelijk maar even (naar mijn mening) één van de mooiste shmups erin gedrukt.
 
Ziet er goed uit chef.
Mooie cab is dat toch.


p.s. Ik kreeg vandaag Call of Duty Ghosts binnen.
mmmmmmmh, leuk, maar geen BF4.
 
Zo Refik, dat ziet er echt top uit.

Als deze cab je shooterskills niet opkrikt dan weet ik het niet meer 😉

P.s: wanneer heb je open cabdag?
 
Oh lekker lekker, eindelijk kwamen de nieuwe Vewlix cabs aan. (Niet de zending uit Japan)
Heb er even 2 uitgepakt om te voorzien van subwoofers, artwork, padhacks etc.

IMG_0660.jpg
 
WAUW. Dit vind ik echt de mooiste Vewlixen.
Zo 1 wil ik ooit nog wel. Kan ik met creditcard betalen hahahaha.
 
Da Dude":2m1efazu said:
WAUW. Dit vind ik echt de mooiste Vewlixen.
Zo 1 wil ik ooit nog wel. Kan ik met creditcard betalen hahahaha.

Ja kan, dus ik heb er weer eentje verkocht? Helaas zijn deze allemaal al uitverkocht :(

Ze zijn inderdaad f*cking nice. Het is nog het 'goedkoopste' L model ook.
 
Eindelijk kwamen vandaag de Vewlix 2P control panels binnen. Ik heb ze custom laten maken voor de Japanse cabs.
Hoogwaardig gepolijst staal dat niet oxideerd of kan chippen zoals chroom.
Het was m'n eerste keer dat ik een CP liet maken en gezien de kosten moesten er gelijk tientallen gemaakt worden om de kosten te dekken.
Tot m'n grote opluchting past alles. Het CP in de VLX, de buttons en de sticks.

doos.jpg


panel.jpg


Voorbeeld van de glanzende zijde :
glans.jpg
 
Back
Top