What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Netjes, van de SNK vs Capcom fighting games vond ik deze wel net achter deeltje 2 van Capcom staan, maar de King of Fighters style Graphics maken een hoop goed!
 
Bjt":1rk3uewl said:
Mijn post pakket uit Duitsland van vandaag....

20121219221145.jpg


Donkey kong Jr nintendo 1982 :D

Ik heb een verloop van Nintendo naar Jamma heb ik besteld. :mrgreen:

Top bernard congrats
 
Bjt":15r76ykk said:
Mijn post pakket uit Duitsland van vandaag....

20121219221145.jpg


Donkey kong Jr nintendo 1982 :D

Ik heb een verloop van Nintendo naar Jamma heb ik besteld. :mrgreen:


Cool!

Zo'n Nintendo-to-Jamma converter boardje (van Mike's Arcade) heb ik ook voor mijn DK board.
Alleen bij mij werkte het volgens mij niet op mijn Astro City omdat ik -5v nodig had geloof ik, maar is al tijd geleden dus kan het mis hebben.

En ik heb zeer waarschijnlijk eind volgende maand het dedicated cabinet binnen uit de US.
Samen met een Donkey Kong en een Mario Brothers widebody. Lang naar uit gekeken :)
 
vet een DK Jr 8)

ik heb net zelf ook een DK kast te pakken, maar die komt pas in Q2 over uit de VS
 
oke de volgende....the beatmaster.
DSC03934_zpse802aa8f.jpg

DSC03936_zps6002774a.jpg

8) als ik naar het ngc kom neem ik hem mee
 
Heeel cool inderdaad, glas is ook echt strak geslepen, kan zo bij de voordeur hangen hahaha
 
Thanks all voor de leuke reacties :mrgreen:
 
beau":jl8mez1d said:
oke de volgende....the beatmaster.
DSC03934_zpse802aa8f.jpg

DSC03936_zps6002774a.jpg

8) als ik naar het ngc kom neem ik hem mee

Wooooooot!!!! Wat supergaaf, ik zie m nu net! Dayootje jij komt er wel!!!

kannie wachten!!!
 
Maarreh Dayo, hoe kom je daarzo bij eigenlijk?

imag01391.jpg
[

ik zit trouwens een beetje krap op het moment..
 
haha zeker een waus jij trekt volle zalen geloof me :mrgreen:
 
Back
Top