What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

pcb verkoop ebay

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zitten zeker mooie titels tussen!

Verkoop je je cab niet? Dan neem ik gelijk wat titels van je over :lol:
 
Peet1979":1o4enaqm said:
Zitten zeker mooie titels tussen!

Verkoop je je cab niet? Dan neem ik gelijk wat titels van je over :lol:

haha, nee sorry die gaat echt niet weg.
Wordt ook lastig Killer Instinct spelen en gebruik die kast ook voor 1066 in 1 pcb.
Vandaar dat m'n collectie in de verkoop gaat 😉
 
Oke, had ik ook al wel verwacht! Maar ja, valt altijd te proberen.

Dan wens ik je maar veel succes met de verkoop!
 
Die had je beter even eerst hier kunnen neergooien, dan had ik zeker Final Fight willen overnemen bijv. had je wat werk gescheeld.
 
In Final Fight they're serving cocktails. :lol:
http://cgi.ebay.nl/Final-Fight-original ... dZViewItem
Super.
almighty, je bent dus wel heel erg tevreden met die 1066 gamebox!
Hoe zit het met verschillende resoluties van games! Je moet nog wel steeds je beeldscherm aanpassen om vol beeld te krijgen toch? Heb je ze ook vergeleken met elkaar? Ik weet dat de data hetzelfde is, maar geeft die box ze ook weer zoals de pcb's? Zal wel he?
Eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee misschien.
 
Ken":34huhrsv said:
Die had je beter even eerst hier kunnen neergooien, dan had ik zeker Final Fight willen overnemen bijv. had je wat werk gescheeld.

sorry kerel, mischien dat je hem nog voor een redelijke prijs kunt bemachtigen.
Maar ik zie dat er veel mensen belang bij deze titel hebben.(volgers)
 
d":21v15hqc said:
In Final Fight they're serving cocktails. :lol:
http://cgi.ebay.nl/Final-Fight-original ... dZViewItem
Super.
almighty, je bent dus wel heel erg tevreden met die 1066 gamebox!
Hoe zit het met verschillende resoluties van games! Je moet nog wel steeds je beeldscherm aanpassen om vol beeld te krijgen toch? Heb je ze ook vergeleken met elkaar? Ik weet dat de data hetzelfde is, maar geeft die box ze ook weer zoals de pcb's? Zal wel he?
Eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee misschien.

ja de games die in de verkoop zijn gegaan heb ik eerst ge-checkt op de 1066 en zijn zeker gelijk.(gewoon zelfde games/data)
Ook hoef ik niet telkens de resolutie aan te passen, alleen als ik KI erin gooi moet ik iets schuiven.
En het is zeker geen slecht idee, bedoel sommige games zijn gewoon erg lastig te krijgen of er hangt een leuk prijskaartje aan, dus dit was voor mij gewoon de perfecte oplossing en kan nu toch genieten van een boel games die ik normaal gesproken nooit zou hebben 😉
 
Staat wel al achterlijk hoog geprijsd die final fight, heb je mazzel mee :)

Maaruh waarom gooi je geen mame box in je cab? Die xxx-in-1 pcb's zijn toch allemaal een iets gehackte mame met een frontendje ervoor gekwakt...
 
Back
Top