De Duo R en RX zijn idd bijna gelijk, maar ik hoor van de fans dat die liever de Duo R willen. Ik zat ook in de war met de normale DUO. Maar er zijn alleen uiterlijke verschillen. 6 button pad heb je alleen nodig voor SFII. Ik heb iig geen andere game die gebruik maakt van 6 buttons. Om die reden heb ik het ook niet over de andere DUO modellen in mijn PCE special en ook omdat er al zoveel modellen en soorten consoles zijn van de PCE
Ik heb je PM net gelezen maar zal gewoon hier antwoord geven. Misshien heeft iemand er ooit nog iets aan.
Het is moeilijk te zeggen wat er met je DUO is. Het feit dat het motortje nog beweegt wil misschien zeggen dat je DUO nog niet helemaal overleden is. Misschien is er iets door gebrand of is je voeding overleden. Je kunt je DUO altijd open schroeven en eens goed schoonmaken. Nu doet ie het toch niet.
Ik ben ook geen electronische guru. Ik kan ook zo snel geen goede info vinden over wat er precies aan de hand kan zijn. Ik zal kijken of ik dit weekend wat kan vinden...ergens...