What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PC Engine

Neo CD valt wel mee, maar who cares?!

Ik zal eens kijken voor een Neo los, maar rond de 150 euro moet denk ik wel lukken.
 
Ken":23b6tvzz said:
Een Neo zonder doos kan ik ook nog wel goedkoper vinden dan dat, met doos is het eigenlijk onbetaaldbaar vanuit Japan te laten versturen.

Heb net even zitten surfen,maar voor onder de 200 euro vind ik genoeg neogeo's(boxed).incl.shipping.
Maar wacht wel even wat Ronnie Klok januari op e-bay zet 😉
 
Neo prijzen zijn behoorlijk gekelderd op Ebay, hier in Japan qua hardware zijn ze redelijk gelijk gebleven en EMS shipping is nou eenmaal duur, ander verhaal vanuit de rest van de wereld en zeker Nederland. Dus als rklok er eentje heeft incl. doos is dat altijd de beste keus. Ik zal even kijken voor een losse en het nou even laten weten iig. Maar denk dus rond de 150 (wat incl. was natuurlijk dat dan weer wel).
 
Ja ik heb bij rx games een neo cd voor 70 euro (boxed en ziet er zeer goed uit) zien staan, en dankzij de hoge verzendkosten is dit niet rendabel maar anders kan ik die console hier in Nederland zeker voor het dubbele kwijt. Daarom dus hehe
 
ruderudie":dri0wvb2 said:
Ja ik heb bij rx games een neo cd voor 70 euro (boxed en ziet er zeer goed uit) zien staan, en dankzij de hoge verzendkosten is dit niet rendabel maar anders kan ik die console hier in Nederland zeker voor het dubbele kwijt. Daarom dus hehe

Klopt,denk dat je blij mag zijn als je er 100 eurie's voor krijgt.
Teminste als je hem verkoopt 😉
Opzich ziet de console er best mooi uit,maar die laadtijden...

Het is dat m'n geld nu even op is,maar anders had ik de AES(boxed) besteld.Maar geduld is een schone zaak 😉
 
Ja ik heb zelf de neo cd nooit mogen ervaren maar schijnt minutenwerk te zijn ja. Ik hoef er eigenlijk ook geen voor eigen gebruik omdat het gewoon niet speelbaar is. Maar voor 100 euro in die staat ben ik hem zeker binnen 2 dagen kwijt.
 
ruderudie":22d5xzrp said:
Ja ik heb zelf de neo cd nooit mogen ervaren maar schijnt minutenwerk te zijn ja. Ik hoef er eigenlijk ook geen voor eigen gebruik omdat het gewoon niet speelbaar is. Maar voor 100 euro in die staat ben ik hem zeker binnen 2 dagen kwijt.
Hij zag er zeker keurig uit!Maar helaas komt er het dubbele aan EMS bij :(
Hij verkoopt zowiezo erg mooi spul en het ziet er volgens mij allemaal keurig uit!
 
Ik koop vaak games bij die shop en die zien er echt su-per uit. Ik twijfel dan ook geen moment aan die console, ik ga ff proberen met hem te onderhandelen over shipping prijzen, bij een seller uit Hongkong heb ik ook een keer voor elkaar gekregen dat hij als tegemoetkoming de buy-now prijs verlaagde zodat ik compensatie had voor de verzendkosten. Ik reken echter nergens op. Maaruh, met betrekking tot street fighter op de pc engine, is die ook op core system af te spelen of alleen supergrafx? zoiets hoorde ik, zie hierboven

ps kwam net dit tegen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1

verzendkosten 22 euro. Ziet er super uit maar prijs is al lichtelijk aan de te hoge kant...
 
Dat over streetfighter kan ik je niet echt mee helpen,weet wel dat hij speelbaar is op een duo/duo R/duo RX.

Over die neogeo cd,inderdaad iets te hoog of je moet het geluk hebben hem te kunnen scoren voor 100 euro.Maar dat zal vast wel niet lukken.

Zelf zou ik liever voor deze AES gaan,de foto's zien er beter uit en je krijg meer duidelijkheid over de staat van de console.Die AES van die fransman zit onder de krassen.

Ik zou liver voor deze gaan;
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180062682566&ssPageName=STRK:MEWA:PIC&ih=008
 
ruderudie":k83783wt said:
Maaruh, met betrekking tot street fighter op de pc engine, is die ook op core system af te spelen of alleen supergrafx? zoiets hoorde ik, zie hierboven

Als je Street Fighter 2 bedoelt dan kan dat zeker. Dat is gewoon een Hu Card. Die kan op de core, duo-r etc etc. Ook op de supergrafx want dat moest de opvolger worden van de PCE maar verder dan 7 games zijn ze niet gekomen. Echter kan de supergrafx alle PCE afspelen (cd's met de cd add on van de pce).
 
@ ruderudie: Zou je de pc engine topic niet willen vervuilen met die ebay links van neo consoles (hoe vet die ook zijn). Die kun je ook in een aparte topic zetten of pm-en, thx voor het begrip!
 
sorry, aparte topic is niet nodig ik zat op dat moment toevallig even op ebay en we dwaalden even af.
 
Baki":1v70ea63 said:
@ ruderudie: Zou je de pc engine topic niet willen vervuilen met die ebay links van neo consoles (hoe vet die ook zijn). Die kun je ook in een aparte topic zetten of pm-en, thx voor het begrip!

Ook een beetje mijn fout,we hadden het even over een AES.
sorry,we gaan snel weer on-topic 😉
 
Morgen heb ik Iga Ninden Gaou binnen voor de PCE. Geen Kaze maar wel een leuke ninja game. Als ik em goed gespeelt heb dit weekend zal ik even een korte impressie hier wegzetten...
 
Baki":1p257d7l said:
Morgen heb ik Iga Ninden Gaou binnen voor de PCE. Geen Kaze maar wel een leuke ninja game. Als ik em goed gespeelt heb dit weekend zal ik even een korte impressie hier wegzetten...
Leuk 😉
Zelf zit ik e-bay ook telkens in de gaten te houden maar tot enige spijt nog geen Kaze gevonden.
 
Net double dragon 2 voor de pc engine binnen,wat is die game VET :D
Dacht dat de nes versie uber was,maar als je deze speelt dan is de nes versie totaal geen match!Alleen het geluid is al een vette verbetering,maar wat wil je als de game op cd staat 😉
Ook de personages zijn lekker groot en duidelijk en de levels ook wat pittiger,dit is ZEKER een aanrader voor de pc engine.
Zoals de kreet luid;kopen,kopen,kopen...man! :lol:

Net even uitgespeeld en dat is hij dubbel en dwars waard.
De soundtrack aan het einde bij de aftiteling is super 8)
 
Net Iga Ninden Gaou gecheckt. Veel simpelere gameplay dan Kaze Kiri maar zeker niet verkeerd. Waar Kaze sterk is door de vele verschillende moves is Iga Ninden Gaou juist goed in de simpelheid. Gewoon een slash en jump button. Je kan als je de slash vast houdt een balkje vullen zodat je een shuriken kan werpen. Altijd handig als ninja zijnde ;)
Echt een oldskool sidescrolling game voor de liefhebber en ook betaalbaar.
 
Back
Top