Zal er niet een té lang verhaal van maken, maar ik ging een week of 4 geleden de mist in met een seller op EBay die me een item aanbood dat niet was verkocht. In plaats van het object via EBay aan me aan te bieden stuurde hij me een PayPal factuur voor het item. Ik betaalde de factuur, kreeg een USPS tracking nummer, maar dat bleef vervolgens dagenlang op 'electronic shipping info received' staan.
Seller liet daarna minimaal tot niks van zich horen, en had allerlei domme smoesjes over verzending van mijn spullen. Na een week of 2 een PayPal dispute geopend, en dat vervolgens iedere dag voorzien van een update. Seller reageerde niet, dus na 3 weken (1 week voor de deadline voor de claim) een claim geopend.
4 dagen later bericht van PayPal met de mededeling dat al mijn geld wordt teruggestort op mijn rekening. Ging om 800 dollar, dus ik was meer dan blij.
PayPal kopersbescherming FTW!
Seller liet daarna minimaal tot niks van zich horen, en had allerlei domme smoesjes over verzending van mijn spullen. Na een week of 2 een PayPal dispute geopend, en dat vervolgens iedere dag voorzien van een update. Seller reageerde niet, dus na 3 weken (1 week voor de deadline voor de claim) een claim geopend.
4 dagen later bericht van PayPal met de mededeling dat al mijn geld wordt teruggestort op mijn rekening. Ging om 800 dollar, dus ik was meer dan blij.
PayPal kopersbescherming FTW!