Machello
Puzzle Mastermind
R2-2D":bmqxcu8k said:Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.
Hoeft niet, hij kan ook andere maken
R2-2D":bmqxcu8k said:Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.
Psykick":8s8zu3za said:ik denk dat je de advertentie gewoon op zijn Nederlands moet lezen, dan klopt ie wel
Joystick aan de rechterkant voor het echte retrogevoel.
Mart":33ndxvc2 said:Dit wordt zo langzamerhand mijn favoriete topic :mrgreen:
Wat is hier gebeurd ? Een Outrun, een 18 wheeler en een Jambo Safari in een mixer gegooid ?
http://link.marktplaats.nl/m1047470376