What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Dat is een handelaars antwoord.
Op beurzen hoor je ook vaak. Ja thuis heb ik ...... Die heb ik niet meegenomen bla bla bullshit bla die blabla.
Ik geef dan mijn kaartje, maar daar hoor je nooit meer wat van.

Alsof, als je zegt...heb ik niet, je nooit meer serieus wordt genomen als handelaar.
 
Da Dude":3b04uqv4 said:
Alsof, als je zegt...heb ik niet, je nooit meer serieus wordt genomen als handelaar.


Mensen die het lef hebben die arme spellen voor veel te veel geld aan echte fans te verkopen moet je sowieso niet serieus nemen.

Maargoed ik vind alles al snel te duur, ben El cheapo.
 
Het kan best wat worden, :lol: :lol: :lol:

maar ik snap niet waarom je voor zoveel geld zelf gaat bouwen, terwijl je voor hetzelfde geld ook er 1 kan kopen.
Als je het arcade gevoel thuis wil hebben, dan moet je dat doen met een kast die dat gevoel opwekt.
GEEN zelfbouw kan dat imo.
 
hahaha, één dragonpunch of een SNK desperation move en die cab valt gewoon om. Wat een fail!
 
Wel jammer dat hij het dus niet af kan maken. Volgens mij is het moeilijkste al gedaan, computer erin en BAM! Roteren maar met dat scherm!
 
Interessant dat sommige mensen helemaal niet zien dat ie tegen het licht in staat te fotograferen waardoor je vrijwel niets ziet van die kast.
Wellicht ook opzettelijk ;-)
 
Die 220 kun je beter in een Playseat investeren.
De enthousiaste omschrijving matched in ieder geval niet de foto's
 
Dacht echt dat ik naar 1 of andere Nintendo 64 controller zat te kijken :)
 
Back
Top