ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Dit jaar (hopelijk snel) komen er op Xbox Live arcade nieuwe
versies uit van Centipede / Milipede / Asteroids / Missile Command en Tempest. Hier al 2 screens van Centipede en Missile Command.


Ik vind dit echt uber en dan ook nog met live support en leaderboards....mmm hier smul ik nu van. Deze atari games waren mijn eerste kennismaking met computers...voor veel mensen is dat Mario.
Gaan jullie hier ook voor?? (gewoon als tussendoortje)
versies uit van Centipede / Milipede / Asteroids / Missile Command en Tempest. Hier al 2 screens van Centipede en Missile Command.


Ik vind dit echt uber en dan ook nog met live support en leaderboards....mmm hier smul ik nu van. Deze atari games waren mijn eerste kennismaking met computers...voor veel mensen is dat Mario.
Gaan jullie hier ook voor?? (gewoon als tussendoortje)