What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

opruiming

polderarcade

Arcade Local
ben een paar maanden geleden het huis uit gegaan en heb langzaam aan besloten een beetje te gan snijden in de collectie alles wat oud is gaat weg en alles wat dubbel is.

aub geen vragen heb je dit of heb je dit, een antwoord zie foto's

waarom op deze manier? heb de mogelijkheid alles aan een handelaar te verkopen. (wat ik persoonlijk niet graag doe)
Maar ik gun het meer aan medeverzamelaars omdat ik weet hoeveel geld en moete mijn eigen collectie in de jaren heeft gekost

liefst op halen(omgeving amsterdam midden in de polder geen openbaar vervoer), maar verzenden is bespreekbaar

Zie je iets waar je intresse in heb stuur even een pm of meld open wat je er voor over heb, ruilen voor iets leuks op game/arcade gebied wat ik nog niet heb is ook bespreekbaar

Vragen over iets graag foto nummer vermelden weet ik waar het over gaat.

Zou in de loop van de tijd wel meer weggaan maar maar met de hamster collectie op mijn oude kamer ben ik nog wel tijdje zoet met uitzoeken

1
DSC02621.jpg

2
DSC02620.jpg

3
DSC02619.jpg

4
DSC02618.jpg

5
DSC02617.jpg

6
DSC02616.jpg

7
DSC02615.jpg

8
DSC02614.jpg

9
DSC02613.jpg

10
DSC02612.jpg

11
DSC02611.jpg

12
DSC02610.jpg

13
DSC02609.jpg

14
DSC02608.jpg

15
DSC02607.jpg

16
DSC02606.jpg

17
DSC02605.jpg

18
DSC02604.jpg


(hoop niet dat ik in strijd ben met regels maar alles apart aan bieden met een prijsje erbij is niet te doen sorry)
 
en???
mag dat niet??

wil de spullen uit ouderlijk huis een beetje op ruimen
gezien er hier mensen zitten met de zelfde tik als mij, dacht ik meschien dat er iemand hier intresse in heeft.

en omdat ik er een hekel aan heb alle aan een of andere marktplaats graaier te verkopen.

de reden dat ik geen prijzen geef, geen idee wat ik moet vragen
ben een verzamelaar geen verkoper.
maar omdat ik mijn huis niet zo vol wil stapelen als de kamers in mijn ouderlijk huis besloten dat er wat weg moet


spijt me zeer dat ik er niet de tijd voor neem alles netjes uit te zoeken
maar ik heb er de tijd niet voor, kan ik iemand ergens een plezier mee doen graag wanneer niet DAN NIET
vind het al zonde genoeg dat ok moet gaan verkopen

mvg bart
 
ho jongens rustig, ik denk dat Ronnie het als grapje bedoelde

Dit mag voorzover ik weet prima Bart, alleen of het goed is voor je verkoop is een andere vraag (ik doe het zelf ook wel eens, niet altijd tijd om alle prijzen uit te zoeken).

mvg,
Arno
 
Fucking hell waar komen al die a-relaxte gasten afgelopen tijd ineens vandaan, iemand een blik opengetrokken ofzo? Het wordt er niet gezelliger op zo.
 
polderarcade":1awlq2jp said:
en???
mag dat niet??

Ja hoor, hier wel, geloof ik.
Ik vind de aanpak wat lui, that's all!, paar fotos maken en dan zeggen , laat maar weten wat je er voor over hebt.

Anyway, excuus als ik je op de tenen heb GETRAPT..
 
rklok":73i41id6 said:
polderarcade":73i41id6 said:
en???
mag dat niet??

Ja hoor, hier wel, geloof ik.
Ik vind de aanpak wat lui, that's all!, paar fotos maken en dan zeggen , laat maar weten wat je er voor over hebt.

Anyway, excuus als ik je op de tenen heb GETRAPT..
:) :lol: :twisted:
 
Ik denk idd niet dat je je shizzle op deze manier moet "dumpen" hierzo. Beetje meer dedication zou prettig zijn; tis hier geen marktplaats of ebay. Volgens mij is het heel makkelijk om eea even netjes te maken met goede foto's en vraagprijzen. Als je een verzamelaar bent zou je van de meeste zaken die je aanbiedt moeten weten wat ze waard zijn...

Succes
 
Ook sorry van mijn zijde wel erg vel gereageerd een gevalletje eerst schrijven dan denken :oops:
Was weer een lange dag
En ja ik heb lange tenen sta je snel op 😉

Wat prijzen betreft vind ik erg moeilijk is erg persoonlijk vind ik als ik iets graag wil geef ik er meer voor dan wanneer ik het niet nodig heb/wil
Heb me nooit met markt waarde bezig gehouden was gewoon aan het verzamelen als ik iets vond wat ik nog niet had keek ik voor mezelf of ik het de prijs waard vond of niet
Uitijndelijk dingen in de collectie waar ik te veel voor heb betaald omdat ik het wou hebben en dingen die ik als koopje heb gevonden en die achteraf nog wat waard zijn
Vandaar dat ik zeg doe maar een bod.

Tis gewoon meuk wat ie snel kwijt wil. Bonami?
Zat ik ook aan te denken wil er graag eens langs gaan zover ik weet hebben ze daar een thunder blade die ik graag eens wil zien.
Maar voor voorlopig heb ik wat verhuis dozen gevonden en gooi ik de boel maar even in de kelder.
(tot die ook weer vol is)
 
Ik ben deze gast op Eurocade tegengekomen en kan niet anders zeggen dat het een zeer fijne kerel is.
Typisch gevalletje van miscommunicatie en iets te lange tenen. Laten we doen alsof er niets is gebeurd ;)

Niet iedereen is een held in dit soort verkoopdingen. Lees ook eerst even de verkoopregels goed door en probeer je daar aan te houden. Succes!
 
Psykick":wo1v74r1 said:
Ik ben deze gast op Eurocade tegengekomen en kan niet anders zeggen dat het een zeer fijne kerel is.

+1. Afgelopen zaterdag nog gesproken, tijdens een kleine raid.

Bart, ik denk wel dat je op MP meer kans hebt, wat je aanbiedt ligt niet echt in de smaak van de jongens hier. PAL enzo wordt al snel minderwaardig gevonden.
 
We hadden in plaats van te discussieren over de manier van aanbieden ook de koppies bij elkaar kunnen steken en de prijsjes er aan vast kunnen plakken. Had net zo lang geduurd ;)
 
Back
Top