What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

jaguarwong1":1gl66o13 said:
.............Pat7o al niet heel veel geluk had in de aankoop van cabs is het echt super kut dat het hem nu net weer
gebeurt.................

Moest ik ook aan denken, Rob heeft idd veel pech gehad daarmee.
Besef me dan gelijk hoeveel mazzel ik het afgelopen jaar heb gehad.

Op wat hele kleine tegenslagen na is alle ca$h goed terecht gekomen en werkt (bijna) alles, iig de cabs.

Niet moeilijk om in te voelen als dat niet zo is, zoals bij Rob.
Gisteren al een pleistertje naar Hasan gestuurd.

Wat zal die Blast een blast zijn wanneer ie af is !

Succes met alles dudes, blijf posten dat Blast verhaal.
 
Has ik geef die 25 cash aan je, this is some seriously fucked up shit en thanks iedereen voor de support.
 
Rob,

deal met die Duitser voor de AWSD gaat zeer waarschijnlijk toch door. Bedankt voor al je moeite. Top :D

Als dank, en om je leed te verzachten heb ik aan Hasan € 25 gestuurd.
 
pooyan":2u35ixip said:
Rob,

deal met die Duitser voor de AWSD gaat zeer waarschijnlijk toch door. Bedankt voor al je moeite. Top :D

Als dank, en om je leed te verzachten heb ik aan Hasan € 25 gestuurd.

gelukkig, ik dacht ff dat mijn vertrouwen in die duitser misplaatst was en je hem niet verkocht...

thnx! again voor de support nozomi mensen!
:D
 
Yo, ik was er even 2 dagen tussenuit. Dus hier ook nog ff mijn reply-tje.

25 eu neem ik vnvd mee, natuurlijk ben ik in

Was inderdaad f**ed up S**t die avond, terwijl we normaal
met gemak monitoren vervangen.... als een Pimp z'n Bitches.

Als alles dalijk weer geregeld is, denk ik aan brewskys bij Pat!

Dough Boys in the Building!!
 
Hey Rob, zware pechvogel ben je ook. Momenteel ben ik " inbetween jobs", maar ik kan wel een paar paketten mooi Belgisch bier en een fles Saké meenemen als de Den Haag divisie de volgende monitor komt inbouwen. Maken we er een Blast City-revival party van met veel zwaar bier en warme saké, uiteraard nadat de monitor er goed in ligt.
 
Ik zou het wel heel cool vinden als ik daar een keer bij mag zijn... Dan leer ik ook weer eens wat!
 
Iedereen is welkom! 8)

Beer on me en wellicht kunnen we nog een potje risken :) :D :lol: 😉 als mijn gameroom een beetje op orde is.
 
Pat7o":2pff0e40 said:
Iedereen is welkom! 8)

Beer on me en wellicht kunnen we nog een potje risken :) :D :lol: 😉 als mijn gameroom een beetje op orde is.

Ruik ik hier een kleine nozomi meeting. Na de vorige heb ik de smaak te pakken, dus wanneer gaat dit gebeuren? Moet ik al een gaatje in mijn agenda vrijhouden?
 
Ergens in de zomer lijkt me een mooi moment, maar dan moet ik nog wel het een en ander aan mijn cabs fixen...console based only op het moment!
 
Hehehe, nou ik heb het er thuis ook nog even over gehad en wellicht ook wel een idee om dat mijn gameroom in te wijden, zal wel klaar zijn tegen die tijd en zal wel behoorlijk wat technische dingetjes presenteren ;)
We kijken wel hoe het loopt, het kan iig ook hier :D
 
Psykick":29udf0w2 said:
Hehehe, nou ik heb het er thuis ook nog even over gehad en wellicht ook wel een idee om dat mijn gameroom in te wijden, zal wel klaar zijn tegen die tijd en zal wel behoorlijk wat technische dingetjes presenteren ;)
We kijken wel hoe het loopt, het kan iig ook hier :D

niet om mijn gameroom naar beneden te halen, maar ik denk dat de gameroom van Hasan veel ineressanter is voor de Nozomi leden en een tweede meeting... 😉
iig meer ''echt'' arcade gear en technisch vernuft dan wat ik heb (liggen).
maar bij jou doen dan? en als mijn collectie wat groter is dan kan het altijd nog bij mij, dit is nog maar het begin van een traditie.(hoop ik dan)
Neem ik alle drank bij de tweede meeting voor mijn rekening als dank voor de support van alle leden hier.
wat denken jullie? :roll:
 
Drifter":3c5m0vkt said:
Ik denk...GO!

Toevallig, dat denk ik ook :D

Kijk wel weer uit naar een ritje den haag, mijn vrouw bij haar ouders en ik bij jullie :lol: Vervelend zeg!
 
Back
Top