Marcosan30
Shmup Veteran
Jinxz":8dgpz9e9 said:Ik denk "laat ik eens een originele felicitatietekst op het interweb zoeken"... here it goes:
Ik wens je het komende jaar
veel vreugde en zonneschijn
zodat je elke dag opnieuw
tevreden en gelukkig kunt zijn
:vomit:
Gefeliciteerd ker'l
Hoewel een dag te laat.
In de geest van bovenstaande;
Ik zag mijn kans,
gefeliciteerd heer kooij
de man met een 42cm lange swans :mrgreen: