What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

OnLive - aardig gek

LOL!

bringing back video into videogames, best aardig idee. Elke game heeft een pc nodig, kan wel begginnen met optellen. Games zijn dan bezet zoals bij een arcade hal ?
 
Ben wel benieuwd hiernaar. Ben een beetje sceptisch ten opzichte van de lag maar wie weet. Je hebt op je centrale serverpark ook wel achterijke processing kracht nodig, vraag me af of het echt wel goedkoper uitvalt. Of je het nu thuis rendert of op de server, iemand moet die hardware toch kopen.
 
zal waarschijnlijk wel met een subscription fee werken enzo.

maandelijks betalen om te kunnen gamen?
en evt nog de game moeten kopen?

uiteindelijk heb je in theorie een gaming console die je nooit meer hoeft te upgraden. Zou wel een pijnlijke slag zijn ten op zichte van de drie giganten.

als zij per zes maanden de hardware veranderen, zodat de game goed draait, kost toch wel een hoop knaken toch?
 
Back
Top