What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Online Shops voor Arcade Cabinet onderdelen

jiggymf":1wh5qwwh said:
Stuur Psykick even een pm voor dat soort spullen ;)

eh serieus, kan hij aan al dat spul komen, dat zou echt relax zijn :D
Ik zal hem gelijk even PM, Thnx!

:roll: nog klein Off-topic vraagje: Moet je als je een Jamma PCB (van MK/KI of Tekken) koopt nog opletten met hoeveel Hz je monitor ondersteund?)
 
15k

of als je System 246/256 hebt voor Tekken4/5 dan kan 31k ook.
 
DLX":ia5tb9k9 said:
15k

of als je System 246/256 hebt voor Tekken4/5 dan kan 31k ook.

Dank je! Maar iedere Monitor ondersteunt zowiezo toch 15k?
Uhm wat is precies System 246/256? :oops:
Ik dacht max. aan Tekken Tag Tournament....Maar een Mortal Kombat 1/2/3 staat hoog op de lijst ;)

jiggymf":ia5tb9k9 said:
Stuur Psykick even een pm voor dat soort spullen ;)
nieuwsgierig vraagje: Hardcore Sega.... welke console's precies of dan voornamelijk arcade?
(Persoonlijk vraagje voor jiggymf) :lol:
 
Nee, er zijn ook monitoren die alleen 31khz ondersteunen (VGA), zoals in een Naomi Universal.

Wat bedoel je met je laatste vraag..?
 
Psykick heeft veel van dat soort onderdelen, organiseert regelmatif inkoopacties (buttons, sticks, harnesses etcetc). Misschien heeft hij zondag wel een hoop van dat soort spul bij op de beurs in Deurne waar hij een stand heeft met Beatmaster-P en Rklok
 
Cageman":7gz85j4u said:
Nee, er zijn ook monitoren die alleen 31khz ondersteunen (VGA), zoals in een Naomi Universal.

Wat bedoel je met je laatste vraag..?

Was vraagje voor jiigyfm ;)

Maaruh, ik heb geen VGA aansluiting aan mijn Monitor....
Heb dezelfde kast als die nu op MP staat;
(http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... 4VB4M&df=1)

Of de Monitor orgineel is dat durf ik niet zo te zeggen, kan ik ergens op de Monitor dat zien staan?
 
jiggymf":2aic6k2i said:
Psykick heeft veel van dat soort onderdelen, organiseert regelmatif inkoopacties (buttons, sticks, harnesses etcetc). Misschien heeft hij zondag wel een hoop van dat soort spul bij op de beurs in Deurne waar hij een stand heeft met Beatmaster-P en Rklok

beurs in Deurne...?!
Ik heb iets gemist :o

EDIT: oooh...aha...interessant :)
 
99,99% dat die monitor gewoon 15khz is. Het is een standaard JAMMA cab. Tenzij iemand er een tri-sync monitor in heeft gezet, en dat acht ik erg onwaarschijnlijk. Als je wilt weten wat voor monitor er in zit, open dan de achterkant van de cab (toegangsluikje waarschijnlijk) en zoek even naar een sticker op de beeldbuis en eventueel een aanduiding op het chassis (da's de electronica die aan de monitor aangesloten zit. vrij grote, meestal plat liggende printplaat.)
 
Cageman":33q17b4y said:
99,99% dat die monitor gewoon 15khz is. Het is een standaard JAMMA cab. Tenzij iemand er een tri-sync monitor in heeft gezet, en dat acht ik erg onwaarschijnlijk. Als je wilt weten wat voor monitor er in zit, open dan de achterkant van de cab (toegangsluikje waarschijnlijk) en zoek even naar een sticker op de beeldbuis en eventueel een aanduiding op het chassis (da's de electronica die aan de monitor aangesloten zit. vrij grote, meestal plat liggende printplaat.)

Ja, Idee heb ik inderdaad ook.
Daar moet ik in principe alle (bovengenoemde) horizontale Jamma PCB's op kunnen spelen toch?

Thnx iig voor jullie snelle respons zover, echt super!
 
Jep moet werken...

Alleen hebben mk2/mk3/umk3 en ki/ki2 een kickharness nodig (is dezelfde voor allemaal) en 6 knoppen per speler. Mortal Kombat 1 heeft een eigen kickharness en 5 knoppen nodig.

Edit; Tekken 3 en Tag Tournament hebben ook een eigen soort kickharness nodig voor knop 4 (weet niet of Tekken Tag Tournament 5 knoppen heeft).
 
Da Dude":2ibv4ve6 said:
Niet zo'n groot assortiment maar wel gunstige prijzen:

http://smallcab.net/

Paar keer zaken mee gedaan. bevalt goed.

Goed om te horen, heb hem boven bij het lijstje erbij gezet...

Helaas gaat het me niet lukken om Zondag naar de Beurs te komen... :cry:
Dus ik hoop dat Psykick tijd heeft om te reageren (zo met de beurs voor de deur) :)
 
Dank u, heb ze er in het lijstje bij gezet (misschien ideetje om deze Topic sticky te maken?)

Anyway, voor degene die op de beurs zijn/staan succes en veel plezier..
 
Back
Top