A
Anonymous
Guest
Vandaag is de cab opgehaald door Kaj met een maat van hem.
Hier even een foto en de jongens hadden het nog best zwaar
Uitstekende deal gehad en alles is fijn afgehandeld, top! en veel plezier met de OK Baby!
Ook jij nog bedankt Baris
Gr, Marc.
Hier even een foto en de jongens hadden het nog best zwaar
Uitstekende deal gehad en alles is fijn afgehandeld, top! en veel plezier met de OK Baby!
Ook jij nog bedankt Baris
Gr, Marc.