What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

offtopic [GEZ] versterker

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
Totaal niet gaming gerelateerd, ik ben op zoek naar een ouwe versterker waar 2 of 4 speakers op aangesloten kunnen worden en een mengpaneel.

in de buurt van amsterdam/haarlem, thanks :)
 
Ik heb hier nog wel een mooie liggen (near mint :lol: ) merk Sony.
Hier kunnen 2/4 speakers op aangesloten worden.
Bij interesse wil ik wel even een foto posten?
Helaas niet in de buurt.(Zwolle)
 
Dudes, los van deze topic is het helemaal niet zo gek om een versterker in je cab te bouwen. Werkt geweldig, je kan bass, etc regelen en veel pcb's hebben aparte stereo uit, mvs CPSII en vele andere stereo pcb's. Die kan je dan direct aansluiten. Moet natuurlijk totaal geen dure grap worden, maar als je er een hebt liggen biedt dat echt uitkomst. Succes!
 
d":1rj2tjwv said:
Dudes, los van deze topic is het helemaal niet zo gek om een versterker in je cab te bouwen. Werkt geweldig, je kan bass, etc regelen en veel pcb's hebben aparte stereo uit, mvs CPSII en vele andere stereo pcb's. Die kan je dan direct aansluiten. Moet natuurlijk totaal geen dure grap worden, maar als je er een hebt liggen biedt dat echt uitkomst. Succes!
Komt al genoeg herrie uit die OK Baby d 8)
 
hoe komt dit in de gallerij terecht...zeker niet op zitten letten, ik dacht dat ie verwijderd was heheh.

Anyway is zwolle wel wat uit de buurt maar thanks voor het aanbod, waardeer het.
 
RoOd":2u1pxi8u said:
hoe komt dit in de gallerij terecht...zeker niet op zitten letten, ik dacht dat ie verwijderd was heheh.

Anyway is zwolle wel wat uit de buurt maar thanks voor het aanbod, waardeer het.
np 😉
 
Back
Top