R2-2D
1CC Aspirant
Ik moest even een threadje aanmaken voor deze game want dat is hij toch wel waard.
Heb 'm gisteren binnen gekregen en ben van mijn stoel gevallen van de grafische 2d pracht !
Nog nooit heb ik zo'n mooie 2d game gezien , echt ongekend.
Het spel kan je een beetje vergelijken met een game als Shinobi .... een beetje.....Verder kan ik nog niet zoveel van vertellen , want ik heb het nog niet uitvoerig gespeeld.
Hier een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=YXo9cTNY ... re=related
Heb 'm gisteren binnen gekregen en ben van mijn stoel gevallen van de grafische 2d pracht !
Nog nooit heb ik zo'n mooie 2d game gezien , echt ongekend.
Het spel kan je een beetje vergelijken met een game als Shinobi .... een beetje.....Verder kan ik nog niet zoveel van vertellen , want ik heb het nog niet uitvoerig gespeeld.
Hier een filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=YXo9cTNY ... re=related