A
Anonymous
Guest
Jinxz":uwvx5joc said:@ Ckong klopt ja volgens mij had ik daar ooit foto's van gezien. Wat een moordklus is dat toch. Hoe kreeg je de cabs uit de vrachtwagen? Liftplaat?
Ha, liftplaat, dat is voor sissies!

Met dit als resultaat:

