What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

Homepage update:

Precies vandaag 5 jaar geleden schreef ik op Nozomi.nl mijn eerste post. Mijn dank gaat uit naar Mildoe, die dag en nacht klaarstond om de boel overeind te houden en de site te maken tot wat deze is geweest en nog steeds is. Oorsponkelijk ontstaan als een soort waarbenjij.nu achtige site, om mijn bevindingen in Japan op dagen als deze nog eens terug te lezen.

Ondanks het geringe aantal berichten op de homepage is er op het forum een levendige community ontstaan voor videogames, Japan en toch vooral de Nederlandse arcade scene. Daar ben ik best trots op natuurlijk en ik hoop dat iedereen zich ook de komende 5 jaar zo zal inzetten voor de community. Mijn dank gaat ook uit naar Rklok en de boys van Jamma de Hutt (Hasan en Pascal).

Gasten die hun handen in het vuur durven te steken om ervoor te zorgen dat er arcade cabs in Nederland te vinden zijn. Gasten die hun huis, schuur of bedrijf durven open te stellen voor wild (en soms wereld-) vreemde types om meetings, tournooien en inkoopacties te houden. Toen deze site 5 jaar geleden begon was het aantal cabs nog op 1 hand te tellen, inmiddels zijn dat er tientallen.

Gasten, bedankt!
 
Mooie woorden, en inderdaad is het ongelofelijk dat nozomi de afgelopen jaren zo "groot" werd. Mijn eerste candy een hele poos geleden met rob via nozomi en killercabs geregeld incl transport en alle rompslomp, vandaag de dag vliegen de cabs je om de oren! Laten we hopen dat het zo nog vele jaren mag doorgaan, je ziet dat het makkelijk nog veel gekker kan met de shed van pooyan. De lat ligt hoog!

Dan nog de special thanks: ken uiteraard voor het brengen van het forum, ronnie en ook erik voor nederland voorzien van cabs, hasan voor de hulp aan forummebers op technisch gebied, en zowieso iedereen die niet te beroerd is om elkaar te helpen. De sfeer is relaxt, ik hoop dat het enigzins kleinschalig blijft hier zodat dit nog lang zo blijft.
 
39.909

Bijna 40K! Zou een mooie mijlpaal zijn nog even voor het nieuwe jaar.
 
er is me verteld dat sinds de minichat er is het forum zelf een stukje rustiger is geworden :mrgreen:
 
Umdlye":ifrwuet9 said:
er is me verteld dat sinds de minichat er is het forum zelf een stukje rustiger is geworden :mrgreen:
Hmm. In dat geval maar weer dichtgooien die chat.
 
Back
Top