What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Zolang Sapp maar niet meedoet vind ik het prima. Dat is geen K-1 meer, ik vind het gewoon te waardeloos om aan te zien. Even een minuutje als een gek naar iemand toerennen en erin beuken en dan 2 minuten hijgend in een hoekje gaan staan.... Leuk :roll:
 
Alle respect voor bokauw por praumuk, topvechter, maar om werkelijk in de K1 te staan moet ie eerst zo 'n 50 kilo aankomen. Hij vecht in de K1 max, met mensen zoals Andy Sauer en Massato die een stuk lichter zijn.

De vechters waren naar mijn idee wel ok. Sem schilt is momenteel echt de sterkste, door zijn techniek en door zijn fysiek. De verrassingen waren Feitosa en die Chalid. Feitosa heeft echt een heel gewaarlijk en bizarre linkervoet, daar heeft hij denk ik veel mensen mee verrast. Chalid is een gedreven mannetje, maar moet nog even zijn beentechnieken een stuk meer verbeteren. Ichnasov heeft voor mij afgeschreven, want die heeft al een aantal jaren niets laten zijn, want hij is te lui om goed te trainen, die mag van mij gewoon thuisblijven. Kareev is voor mij toch wel een toekomstige winnar, want hij is jong en vecht aanvallend met goede technieken.

Daarnaast vindt ik echt een damn shame dat er niet meer aandacht aan deze sport wordt gegeven, Studio sport heeft naar mijn weten nix hierover gezegd.

BTW gisteravond in de wereld draait door was Sem Schilt te gast, is werkelijk een leuke sympatieke gast. Vooral geniaal dat ie bij photoshoot gewoon zijn moeder de groeten doet. :)
 
SBS6 heeft er wel wat aandacht aan besteed. De kreet was: "weg met klompen en tulpen wij hebben nu als export artikel nr 1 vechtmachines" hahaha. Schilt komt aan op schiphol en gaat vandaar met de trein naar huis. Briljant gewoon :P
 
DAY":1izu1hp6 said:
Alle respect voor bokauw por praumuk, topvechter, maar om werkelijk in de K1 te staan moet ie eerst zo 'n 50 kilo aankomen. Hij vecht in de K1 max, met mensen zoals Andy Sauer en Massato die een stuk lichter zijn.

Kareev is voor mij toch wel een toekomstige winnar, want hij is jong en vecht aanvallend met goede technieken.

Daarnaast vindt ik echt een damn shame dat er niet meer aandacht aan deze sport wordt gegeven, Studio sport heeft naar mijn weten nix hierover gezegd.

BTW gisteravond in de wereld draait door was Sem Schilt te gast, is werkelijk een leuke sympatieke gast. Vooral geniaal dat ie bij photoshoot gewoon zijn moeder de groeten doet. :)
Bokauw Por Praumuk, kan hij echt geen K1 winnen? Hij heeft zijjn armen goed getraind en hij kan nu ook mensen KO slaan na 10 seconden in de ring te hebben gestaan.
Ik snap niet dat men die Karaev een kans geeft. Hij is snel en agresief en heeft goede technieken, maar na een paar minuten ziet hij klappen niet meer aankomen en als die vuist dan halverwege is doet hij zijn oogjes dicht en hoopt hij dat hij aan het dromen is ofzo. Alsof dat niet genoeg is, gaat hij echt snel KO, een tikkie en hij is weg. Zo goed als zijn aanval is zo slecht is zijn verdediging. Om in de K1 finale te staan moet je toch wel wat tikken kunnen ontvangen. Laat ik het zo stellen Bokauw Por Praumuk SLOOPT Karaev zeker! Wat zou ik die wedstrijd graag willen zien.
Studio sport, dat zijn natuurlijk gewoon homo's. Hoe zit het met de NBA en Rick Smits? Rick Smits is volgens mij nog steeds de best betaalde Nederlandse atleet aller tijden. Maar ja dat was vroeger. En ja dan die K1, ik ben er pas een 2 jaar achter dat dat zo vet is en dat Nederlanders daar rulen.
Ik had wel vaak games gezien met K1 in de titel, maar dat klonk altijd heel nep en ik dacht ook dat het worstelen was.
Jammer dat ik Semmy niet heb gezien op de Wereld draait door
 
Ten eerste vind ik dat iedereen de mainpage even moet zien met de pictures die ken's vrienden hebben genomen, die zien er erg mooi uit.

Ik had laatst per ongeluk ook een k1 game gekocht heette geloof ik fitghters illusion voor de psx. Was erg houterig en volgens mij meer voor de fans dan echt goede games.

Bokauw mag echt een topvechter zijn in zijn gewichtsklasse, en mogelijk zou die tot 90kg ook nog wel uit de voeten kunnen, maar bij jongens in de 'open' K1 klasse wordt het denk ik wel erg moeilijk. Die Koaklei kosing is ook een te kleine man, met techniek kom je ver, maar je hebt ook echt de kracht nodig. Zo wist hij die Mighty mo wel KO te trappen, maar moest hij het toch echt wel afleggen tegen een minder qua techniek Koreaan Choi die vooral veel groter is.
 
DAY":14ilihsn said:
Bokauw mag echt een topvechter zijn in zijn gewichtsklasse, en mogelijk zou die tot 90kg ook nog wel uit de voeten kunnen, maar bij jongens in de 'open' K1 klasse wordt het denk ik wel erg moeilijk.
Je zal wel gelijk hebben, maar stiekem denk ik dat hij heel wat kan. Heb je zijn armen nu gezien. Hij geeft echt veel striking power gekregen en veel stamina. Of hij de K1 titel wint is een 2e, maar hij kan zeker meedoen in de finale. Hij had leeko/karaev en musashi sowieso kunnen slopen.
Maar ja hij zou het wel afgelegd hebben tegen Feitosa, Lebanner, Aerts en Schilt. Tuurlijk, maar ja wie kan met Aerts en Schilt fucken? Ik denk dat alle K1 vechters echt gedacht moeten hebben tijdens en na die finale: "hoe kan ik nou ooit van deze gasten winnen?" Eindelijk iets waar we echt heer en meester in zijn. En het is geen kinderachtige sport. Wanneer komt Fightclub nou weer? Ik heb het echt al lang niet meer gezien.

EDIT: donderdag om 23:30 op Eurosport weer een Fightclub. Kunnen we elkaar op de hoogte houden wanneer er weer een fightclub komt op Eurosport? Of dat we gewoon onze favoriete matches (youtube) hier posten?

Ken, heb jij nooit in Japan dat mensen zeggen: "Oh, kom je uit Nederland?"
omdat ze Holland kennen uit de K1. Het is echt goede marketing voor Nederland dat we zo goed zijn in de K1. Daarom is het zo dom/zuur dat de media nauwelijks aandacht geeft aan onze sterren. :cry:
 
Je zal wel gelijk hebben, maar stiekem denk ik dat hij heel wat kan. Heb je zijn armen nu gezien. Hij geeft echt veel striking power gekregen en veel stamina. Of hij de K1 titel wint is een 2e, maar hij kan zeker meedoen in de finale. Hij had leeko/karaev en musashi sowieso kunnen slopen.

Maar mss heb ik het ook wel mis hoor en sloopt hij idd iedereen. 😉

Meestal is fightclub op maandagavond en begint vanaf 21:00. De laatste tijd zijn er echter wel veel herhalingen van Road to k1 final, komt waarschijnlijk omdat zij de rechten er niet meer op hebben geloof ik. Als het goed is wordt er elke zaterdagavond iets van Pride uitgezonden op Eurosport, maar dan om ongeveer 00:00, vaak gaat het wel om oude matches, maar omdat ik daar weinig tot niets van heb gezien is dat vak wel tof.

btw. die fightclub op donderdag is een herhaling, athans dat staat in de veronica gids.
 
Ik wil nog eventjes melden dat de finale Aerts vs Schilt echt een gruwelijke finale was. Dat was echt een vet gevecht. Die gasten gingen echt tot het uiterste. alle remmen los. Mischien wel een van de beste K1 fights ever. Peter sloopt hem volgend jaar. Peter snapt het nu. Peter is slim, hij gaat Sem slopen. Ja toch.
 
Ja het was wel een echte finale, maar ik vind die Schilt gewoon niet zo boeiend.

Wat betreft Nederland, tja het slaat nergens op he. Een darter gooit in een finale en plots is heel het land helemaal into darts, een opleving van jewelste.

Nederland domineert al jaren de K1, en staat hoog aangeschreven als het aankomt op kickboxen maar je hoort er werkelijk niets over. Nou, waar is dat chauvinisme nu?

Zelf heb ik wel iets met vechtsporten, op de basisschool zat mijn halve klas op 1. Ik zat zelf een tijd op Judo, later nog even Karate. Vond zo'n Gi met een obi altijd heel stoer ;D Was echt heel hot toen, ook die films als Best of the Best, Enter the Ninja en Karate kid (yep, fout) deden het heel goed ;)
 
Was die Mighty Mo tegen Hong man Choi gruwelijk of wat?
Ik denk toch dat Sem hem gaat kloppen. MM gaat knie koppen. Of hij komt erdoorheen en dan valt Sem. Maar als Sem KO gaat en hij krijgt 10 tellen en hij gaat door, is hij dan nog scherp genoeg om zijn mannetje te staan of heeft hij er dan genoeg van? Ik denk ik post maar hierachter i.p.v. een nieuwe topic 😉
 
Afgelopen zaterdagavond was de final elimination 2007 te zien bij SBS.

Het was weer bruut met veel knock outs. De scheidsrechters speelde af en toe een cruciale rol. Ik hoop dat Aerts hem gaat winnen, want die verdient het echt en die is moemnteel erg sterk bezig.

Badr Hari Vs Doug Viney

Sem Schilt Vs Paul Slowinsky

Remy Bonjasky Vs Stefan Leko

Chalid 'Die Faust' Vs Glaube Feitosa

Jerome le Banner Vs Youns soo Park (Karaev was uitgevallen en Park verving hem.

Sawayasiki Vs Fujimoto

Peter Aerts Vs Ray Sefo

Hong Man Choi Vs Mighty mo

Hieronder de matchups voor de Finale op 8 december
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top810.htm

En volgende week zaterdag 6 oktober K1 max finale met onder andere Bukaw en Andy Sauer.
 
Ik moet zeggen dat het me 100% meevalt dat ze niet meteen 2 compleet NL matches hebben gedaan. Ze zijn niet altijd even eerlijk bij de K1. Mooie matchups imo. Een herhaling van de finale van vorig jaar zit er iig in. Damn als die punch van Aerts net iets beter was aangekomen had Schilt mooi verloren. Ook cool hoe Jerome Le Banner Aerts aanmoedigde! Hopelijk komt de Final ook op SBS!!!
 
Vorig jaar world gp final was echt sterk en vooral echt goed van Aerts. Ik zat ook op het puntje van de bank om Aerts aan te moedigen. Helaas denk ik dat het dit jaar mischien nog wel lastiger wordt voor mensen om Schilt te verslaan. Schilt verbetert nu ook zijn handtechnieken en met zijn lengte en de al zeer goede beentechnieken lijkt hij bijna onverslaanbaar. Je zag hoe makkelijk hij het had tegen Paul Slowinsiky en dat is gewoon een erg sterke vechter.

Al moet ik wel zeggen dat Aerts, Sefo ook zeer vakkundig heeft gesloopt in de final elimination. Sefo is meestal van het grapjes maken in de ring en dit keer liep die gewoon te janken van de pijn en emotie.

Ik ben ook zeer benieuwd naar Badr Hari. Ik zie hem meestal met de wat lichtere jongens vechten en ben zeer benieuwd of hij tegen de echte zware jongens ook zo goed kan vechten.
 
Gisteravond was een selectie te zien van de k1 world max finale in Tokyo op sbs. Andy Sauer en Albert Kraus waren weer lekker op dreef.

Andy Sauer moest in de eerste ronde tegen Drago. Het ging goed gelijk op en Drago was agressief bezig. Sauer was erg berekenend en keek goed en plaatste goede counters. Het gevecht eindigde plotseling door een zeer zware rechtse directe van Sauer, Drago ging zwaar knock out.

Albert Kraus moest in de eerste ronde tegen Sato. Wederom een zeer goed gevecht, die ook zeer gelijk opging. Sato was goed met low kicks en Kraus was weer ouderwets goed bezig met de vuisten. Kraus won op punten, maar dat was ook wel een beetje geluk.

Matches die nauwelijks aan bod kwamen waren Masato vs Buakow en Kyshenko vs Zambidis. Masato wist verrassend van Buakow te winnen en ook Kyshenko ging door.

In de eerste halve finale moesten de 2 Nederlanders tegen elkaar. Albert Kraus was helemaal sufgetrapt met lowkicks door Sato in de eerste match en dat ontdekte Sauer al heel snel en hij bleef ontwijken en low kicks plaatsen op Kraus. Sauer speelde het dus zeer slim en wist relatief makkelijk te winnen, maar het was mooi te zien dat Kraus alles gaf om het Sauer niet al te makkelijk te maken.

In de tweede halve finale moest Masato tegen Kyshenko, deze werd ook niet echt belicht, maar Masato wist met een mooie knock out kyshenko te verslaan.

De finale ging dus tussen Masato en Sauer. Dit was eigenlijk geen match. Masato's benen waren helemaal kapot getrapt in de eerdere matches en dat kreeg Sauer ook snel in de gaten. Na 2 rondes vond Masato het voldoende en met tranen in de ogen gaf hij op.

Sauer is terecht winnar, hij is slim, snel en ook nog zeer jong met 24 jaar. Grote verrassing was toch wel dat buakow niet doorging, maar die had mss last van onderschatting van de tegenstander. Nu hopen dat de k1 gp final op 8 dec ook zo geniaal goed wordt. SBS zend het ook uit, nu hopen dat ze alles laten zien en niet alleen de Nederlandse matches.
 
Back
Top