What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl bestaat (edit: nu alweer) 5 jaar

Ken

High Score Hunter
Een update op de homepage, je gaat het niet geloven. Nozomi.nl bestaat vier jaar en dat mag best even gevierd worden. Joepie.

Mildoe en Rano, dank jullie voor al het goede werk, de rest van de veren kun je in de homepage update vinden.

Op naar 2013!

EDIT! Januari 2010 bestaat Nozomi.nl alweer 5 jaar, kick ass!
 
Gefeliciteerd en nu hopen dat de frontpage hier en daar eens onder handen wordt genomen.
 
Gefeliciteerd en hopen dat het nog vele jaren mag blijven bestaan.
 
Hieperdepiep! en bedankt, ook namens mijn cabs..was ik dit forum niet tegengekomen dan was ik nu waarschijnlijk nog candycabless.
:D
 
4 jaar alweer. Ik weet nog heel lang geleden dat ik hier eens had gekeken. Toen was er bijna nog niemand. Toen ben ik het vergeten en kwam ik een tijdje later terug en toen was er een heuze community opgebouwd!
Meteen gejoined! Cool dat er toch nog best wat mensen in Nederland met arcade (& console) stuff bezig zijn.
 
kijk eens aan, dat gaat rap.
hoe lang is het forum al actief dan? jaartje of 3?

het leeft in ieder geval en het blijft een community die ook wat te melden heeft et is geen neo-geo;.com geblaat, dat is wel zo vermoeiend....

anyway we gaan door!
 
d":1prd5f1o said:
4 jaar alweer. Ik weet nog heel lang geleden dat ik hier eens had gekeken. Toen was er bijna nog niemand. Toen ben ik het vergeten en kwam ik een tijdje later terug en toen was er een heuze community opgebouwd!

Geldt voor mij ook. Alleen niet vergeten; altijd blijven hangen als die site met candies.
In het voorjaar weer eens gekeken en toen was Ronnie net begonnen met de 1ste inkoop aktie.

De rest is geschiedenis en history in the making, want op naar de volgende 4 jaar.

Gefeliciteerd Rano, Mildoe en Ken.
 
Gefeliciteerd,erg toffe site en hier wordt ik eindelijk wat wijzer wat betreft niet neogeo gerelateerde arcadekasten.Dus blijf vooral nog min.4 jaar en wat mij betreft voor altijd.Ik heb nl. de ballen verstand van naomi en candycabs maar er gaat er zeker een komen dit jaar.
 
Congrats iedereen. Nozomi is gelukkig nog steeds het diepgaande forum hoe het vier jaar geleden allemaal begon. Veel leuke vaste posters en een arcadescene van heb ik me jou daar!
 
Gefeliciteerd Ken! Al een tijdje me kop niet laten zien, vond dat ik 't nu niet meer kon maken om weg te blijven.
 
Deze maand bestaat Nozomi.nl alweer vijf jaar.
Waar is de tijd gebleven mensen....
 
Ken":3cs6725v said:
Waar is de tijd gebleven mensen....

Achter ons 😉

Maarehh.. gefeliciteerd. Dit is een mooie site, en vooral een briljant forum. Keep it up (and running!).
 
Back
Top