Ken
High Score Hunter
Zit nu naar Pearl Jam (voorspelbaar...) te luisteren via Spotify en wil wel eens weten wat voor takkeherrie jullie naar luisteren.
Ben benieuwd of ik nog wat leuke nieuwe bands kan ontdekken!
Tip van mijn kant:
Joe Bonamassa (Mart, kom d'r maar in!)
Sick of it All - Nonstop (20 nummers van SOIA opnieuw gespeeld).
Ben benieuwd of ik nog wat leuke nieuwe bands kan ontdekken!
Tip van mijn kant:
Joe Bonamassa (Mart, kom d'r maar in!)
Sick of it All - Nonstop (20 nummers van SOIA opnieuw gespeeld).