Trailblazer
1CC Aspirant
Zou ook weer graag komen morgen maar gaat helaasch niet lukken. Volgende week wrslk wel, dan vrijdag vrij!!
Have fun iedereeen morgen!!
Have fun iedereeen morgen!!
Ken":2j6obq2e said:Volgende week zaterdag 9 maart is het NGC weer geopend, dus je kunt altijd een keer komen kijken.
Welcome back!
N0VA":2sobtpii said:Misschien een domme vraag maar, hoe meld ik me aan? en wat is het adres? zie namelijk hier niets van in het forum staan. Ziet er heel tof uit! Grs
Da Dude":2pnd0bzl said:Locatie is wat ver, maar HOE VET IS DIT. Geweldig initiatief.
Ik kom zeker een keer kijken.
hotshot123":10jbqjjp said:Da Dude":10jbqjjp said:Locatie is wat ver, maar HOE VET IS DIT. Geweldig initiatief.
Ik kom zeker een keer kijken.
ver is het zeker,ik moet zaterdag ook weer een mooie reis maken
vanaf Terschelling naar Zoetermeer zijn heel wat uren reizen
maar ik kan je vertellen....het is zeker de moeite waard