What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Late reactie, maar wat een cool initiatief! Ziet er vet en gezellig uit afgaande op de foto's. :)
 
Op het NGC subforum staan weer nieuwe openingstijden voor a.s. vrijdag en zaterdag!
 
Ik ben zeer geintresserd om lid te worden, heb echter zelf nog geen cab (ja ik schaam me diep haha) maar dit is work in progress.
 
Kenshiro":33wssdss said:
Ik ben zeer geintresserd om lid te worden, heb echter zelf nog geen cab (ja ik schaam me diep haha) maar dit is work in progress.

Je hoeft geen cab te hebben om lid te worden hoor :-)
 
Ga we wel regelen asap hehe

Volgens mij wachten we nog even op een Netboot solution, dan is het no p!
 
WOW!! xD ben een beetje aan de late kant met me reactie, maar NICE :) ik kom zeker een keertje langs, als het mogelijk is.... super idee!
 
:shock:
nou jaah, log je na een aantal weken weer eens in op het forum, blijkt er ineens een game center te bestaan!

dikke shit zeg!!!
vanavond (meteen :oops: ) maar eens lid worden en dan heel snel is komen buurten.
wellicht is er nog een plekje vrij daar voor wat ik in mijn hal heb staan. (hoewel hij misschien enigszins uit de toon valt bij al dat moois)

RESPECT :!:
 
Pat7o":wk2kcy93 said:
:shock:
nou jaah, log je na een aantal weken weer eens in op het forum, blijkt er ineens een game center te bestaan!

dikke shit zeg!!!
vanavond (meteen :oops: ) maar eens lid worden en dan heel snel is komen buurten.
wellicht is er nog een plekje vrij daar voor wat ik in mijn hal heb staan. (hoewel hij misschien enigszins uit de toon valt bij al dat moois)

RESPECT :!:

Mooi man !
Dit weekend zijn we vrijdag- en zaterdagavond geopend :)
 
Ik kom binnenkort samen met Sharpy zeker even kijken
Zijn er al events, tournooien of thema-avonden in de planning?
 
Hallo mensen, et was weer leuk gister bij de gamecenter, met een paar coole gasten gesproken waaronder zimmink en dlx en ook lekker street fighter 3rd strike gespeeld, mn ass was wel gewhooped, virtua tennis was ook van de partij en natuurlijk, mortal kombat, lekker met Johnny Cage gespeeld, heerlijk met wat goede spelers. Best wel veel tegenstand ;-).

Helaas vandaag ben ik er niet bij maar volgend keer weer.

Happy gaming.

Gr.

Shanno (doc81)


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
beste mensen,

Vanaf heden staat er in het NGC, naast de Scud race twin, nu ook een Daytona TWIN !!
img0724e.jpg
 
Die twin hebben we zaterdagnacht om 01:00 opgebouwd :-)

Jongens, dit moeten jullie gewoon even komen spelen. je pist in je broek van het lachen, echt waar. Beter wordt het niet ;-)

het NGC wordt met de dag vetter en vetter!!!
 
Heheh. Ik zat rechts. En die doet het ook nog helemaal prima. Sowieso opvallend dat die Daytona FFB zo bizar sterk is. En dan kun je het nog heftiger instellen met dipswitches/jumpers op het driveboard :-)
 
Cageman":1wrr23mt said:
Heheh. Ik zat rechts. En die doet het ook nog helemaal prima. Sowieso opvallend dat die Daytona FFB zo bizar sterk is. En dan kun je het nog heftiger instellen met dipswitches/jumpers op het driveboard :-)

Ik geloof dat ik inderdaad iemand een keer uit die Daytona heb zien FFB-en :P
 
Back
Top