What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Ashtrays

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Heren,

Ik zag op AO deze foto's, alleen dan met het AO logo er op.
IMG_20131105_161445.jpg


http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=35&t=25916

Voor een VEEL te dure prijs (20 pond excl verzending).

Nu hebben we veel mensen hier die met de handen aardige Genieen zijn.
Kunnen we niet een Nozomi Ashtray vervaardigen.

Er zijn zat mensen die hun 100yens kwijt willen in een mooi Gamecenter asbakje.
Waarom niet 1 met het logootje van onze favoriete arcadeforumfix site.

Mocht iemand weten waar die asbakken te krijgen zijn, zet het hier dan even neer.
Jinxz, kun jij vanuit je bedrijf deze bedrukken?
Een paar kennissen van mij zijn werkzaam of directeur van een drukkerij. Anders kan ik hun ook vragen.

Zijn er uberhaubt mensen die hierin intresse hebben?
 
Ik kan het ook zandstralen
Haha
 
Whahahaha, ik ben sinds eergisteren aan het zoeken naar een relatiegeschenken bedrijf die goedkoop asbakken met logos kan drukken voor Nozomi. K had hetzelfde idee :P

tot nu toe alleen lelijk model asbak gevonden trouwens
 
Ja, ik kan nergens de gamcenter types vinden nee. we zoeken verder..

Ik heb geprobeerd er 1 te kopen in Japan, maar die lui in die gamecenters wilden dat niet doen. En er 1 jatten vertik ik gewoon.

Zo'n AO leek mij wel leuk maar 20 pond. belachelijk.
 
beau":3imsyf51 said:
Ik kan het ook zandstralen
Haha

Glazen asbak met sandbeamed sega logo klinkt best interessant. Vooral als ie van blauw glas is. Kun je ze ook gelijk van taito maken, is ook blauw :D

@DaDude: dat is geen pikken maar gewoon nemen wat je rechtmatig toekomt ;)
 
of koffie mokken met nozomi erop of ngc
mooie manier om de dag te beginnen
 
beau":26edsber said:
of koffie mokken met nozomi erop of ngc
mooie manier om de dag te beginnen

Heb genoeg koffiemokken, ik wil een (gl)asbak ;)
 
die dude van ao cools die zal ze ook wel ergens vandaan hebben
 
Wordt al aan gewerkt. Ben nog aan het zoeken naar een partij die wat dichter bij huis zit voor het melamine 'E19' model die Capcom en Taito gebruiken. De term E19 staat nergens voor en was volgens mij een artikelnummer van de desbetreffende leverancier van Cools op AO.
Zolang de maten en gaten kloppen moet het wel lukken om dezelfde ashtray te vinden.

Ik heb al eens gesproken met de GM van Taito voor een licentie op het produceren van de asbakken maar het werd direct afgeschoten omdat de asbakken nergens te koop zijn, ook niet naar arcades toe. Het is een soort service van Taito naar arcades.
 
Mal maken is wel erg duur, moet gewoon een bestaande mal hebben en dan in china laten gieten met een logo. Maar die mal vinden is tricky, zult ze vooralsnog toch moeten jatten in een gamecenter....
 
Een Nozomi-asbak lijkt mij wel chique :D (Ik moet zowieso nog wat yens scoren zodat ik mijn coin-mech kan gebruiken)
 
nee, voor de handige harrie die 'm als mal wil gebruiken. excuses voor de onduidelijkheid.
gaat niet weg, mn 100 yen muntjes moet ik toch ergens bewaren :D
 
Misschien een oud topic om weer uit de sloot te trekken, maar is er ooit nog iets gebeurd met iets dergelijks?

Lijkt me inderdaad wel leuk om mijn Euro's in te bewaren 8)
 
Zal er nog animo zijn denk je?

Mits natuurlijk financieel haalbaar in kleine oplage
 
Thanks voor de tip, zal dan toch zoiets of zo'n AO worden :lol:
 
Back
Top