What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

ruderudie":v5ofwrur said:
Nog even een bump voor dit topic; een reminder voor iedereen.

Ik hoor ook graag of ik uiteindelijk zelf nog iets mee moet nemen. In de aanbieding een hoop MVS en wat CPS2.


ps. Marc (Almighty), ik zou best wel weer eens KI op een cab willen spelen dus gewoon meenemen natuurlijk!

Tuurlijk, moet alleen niet de kick harness vergeten mee te nemen :)
 
ruderudie":3hgvohbv said:
.........................Ik hoor ook graag of ik uiteindelijk zelf nog iets mee moet nemen.........................

Easy one: je eigen krukje, arcade stoeltje/bankje, poef, bankstel, maakt niet uit. Niet genoeg zitplaatsen achter de cabs, en de hele dag staan ....... meh.
Ook nog maar weinig CPS2 shizzle gezien bij mij thuis, leuk als je het meeneemt.

En ik merk met dit mooie weer dat de temperatuur ook aardig oploopt. Maar daar is bier voor uitgevonden.
 
Uiteraard ook even m'n camera meenemen en wat leuke pics maken.(en wat filmen :) )
Altijd leuk om dat hier op Nozomi te posten!
(frontpage Ken? :roll: )
 
ElPancho":1cxiiurj said:
trailblazer800":1cxiiurj said:
Count me in (als het mag). 21 mei moet lukken.

en @ Ziek, geen probleem !

Ah nice, kan ik nog iets meenemen ?

snacks? drinken? pcbs? mvs?

graag third strike tegen mighty spelen :twisted:
 
Ok prima, ik kan het volgende op CPS2 meenemen wat lachen is met 2 spelers, 2 boards meenemen lijkt me wel maximaal qua afmetingen en zwaarte:

-AvsP
-SSF2X
-S2Z alpha
-Xmen vs SF

Verder kan ik altijd wat MVS meenemen met eventueel een 1 slot, maar dat laat ik ook graag aan anderen over.

Laat nog maar even precies weten hoe het met de organisatie van voer en drankjes zit en of er gewoon een x-bedrag voor moet worden neergelegd of dat iedereen iets meeneemt.

Verder kan ik nog wel 2 van die opklap-krukjes meenemen, heb ook nog een amstel reservebank staan.
 
Ik wil wel mvs carts meenemen in verband dat ik alleen maar een rugzak kan vullen.

ff lijstje uit mijn hoofd:

Mark of the wolves
RBFF2
KOF 98
Ninja Masters
Puzzle Bobble
Twinkle star Sprites
Windjammers


heb ook wat atomiswave:

rumble fish
KOF neowave en demolish fist.

wat moet er mee ? :)



SFIV is raar mighty en moet wel op stick gedaan worden.
 
Zijn er mensen geïnteresseerd om eens een Mametopia PCB in aktie te zien (jij niet Ken, dat weet ik 😉 )

Of moet ik een classic SHMUP meenemen?
 
Hoop zelf ook voor mei eigenlijk die mame pcb binnen te krijgen, want gaat mij nu wel iets te lang duren :evil:
Ik ga er ook vanuit dat het wel de moeite waard is al dat wachten...

Volgens mij heeft Onno er ook eentje.
 
almighty":27kr63rf said:
Volgens mij heeft Onno er ook eentje.

Klopt, kep er 1.
Mij krijg je niet achter een pcb vandaan die dag ...



dus



:)
 
Wat is de inleg met geld m.b.t bier en evetueel iets te eten? (chinees o.i.d)
En wat is ongeveer de tijd dat we welkom zijn Onno?

En misschien kunnen er ook mensen met elkaar meerijden?
 
Cola en bier heb ik wel. Drink je wat anders neem het mee. Bier ook altijd welkom.
Chinees gaan we opzoeken, lekker uit eten, grote tafel, gezellig en er zit hier een goede in de buurt.
 
Chinees? Ik ben chinees...dussuh, daar gaat mijn voorkeur niet echt naar uit....maar het maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk :) gezelligheid boven eten toch :)
 
Mildoe":32gb3b7x said:
Chinees? Ik ben chinees...dussuh, daar gaat mijn voorkeur niet echt naar uit....

Ze hebben vast wel een kindermenuutje met frites, appelmoes en een kroket. :lol:
 
pooyan":303wkp9r said:
Mildoe":303wkp9r said:
Chinees? Ik ben chinees...dussuh, daar gaat mijn voorkeur niet echt naar uit....

Ze hebben vast wel een kindermenuutje met frites, appelmoes en een kroket. :lol:
:lol:
 
Even voor de duidelijkheid was er een definitieve datum/tijdstip/plaats?
 
Datum is Hemelvaartsdag 2009, 21 mei a.s.
Omgeving Schagen.
Details krijg je tzt met een pm.
 
hmm, ik kom er net achter dat mijn plannen een beetje verschuift zijn.

Ik kan de 21ste niet echt meer :S


Maar goed, misschien dat ik later op de avond wel bij jullie voeg als ik vroeg klaar ben met mijn verplichtingen.

In ieder geval, reken voorlopig maar niet op mij, maar ik zal in ieder geval mijn best doen om toch nog aanwezig te zijn op de dag/avond....

Sorry guys! Had echt heel graag gewild om erbij te zijn.
 
Back
Top