Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
nou ik heb eindelijk ermee kunnen spelen.
Nog geen een kunnen bemachtigen maar ook nog geen haast
maar wat een vet ding is het zeg, ik heb 2 dagen non stop wii sports gespeeld en moet zeggen dat het echt heel leuk is.
Ik denk zelfs dat nintendo onbedoeld ook de oudere generatie heeft meegepakt, de ouders van een vriend van mij hebben er namelijk ook 1 besteld omdat ze het zo gaaf vinden
Ik denk zelfs dat nintendo onbedoeld ook de oudere generatie heeft meegepakt, de ouders van een vriend van mij hebben er namelijk ook 1 besteld omdat ze het zo gaaf vinden
Zo, gisteren om 02.00 heb ik dan eindelijk Zelda uitgespeeld. Om precies te zijn heb ik er 35:52 over gedaan. Ik heb dan ook alleen de hoofd queeste aangehouden.
Hele vette eindbaas, maar door het heftige zwaardgevecht aan het einde heb ik serieus nu mijn arm verrekt
De tofste Zelda in mijn ogen als je het vraagt, alhoewel ik geen echt Zelda type ben, want ik vond het allemaal erg lang duren! Toch blij dat ik het avontuur voltooid heb.
Ik moet zeggen dat ik niet echt gemotiveerd ben om dat ding aan te knallen, echt al een beetje het been there done that gevoel. Zoals hij een achtbaan, leuk voor een keertje maar na een tijdje wordt je het zat.
Ik heb sterk het idee dat veel sites en bladen de Wii niet op de juiste waarde weten te schatten. Het is allemaal leuk en aardig, maar het is nauwelijks een console te noemen. Gewoon een soort ding van Mattel, maar dan met Mario en Zelda.
Niet zo neerbuigent Ken, het is gewoon een vet ding. Mij verveelt het nog steeds niet en ik denk dat er nog hele vette dingen in het verschiet liggen. Misschien ben je wel te nederlands om een Wii vet te vinden
Sterker nog; sinds de komst van de Wii heb ik mijn 360 al in geen tijden meer aangeraakt!
Ik snap wel wat Ken bedoeld. Soms heb ik gewoon zin om op te oude manier met een controller of stick op de bank te zitten. Ipv staand voor je tv. Want op een of andere manier wil ik altijd staan als ik Wii Sports ofzo speel
Ik begrijp het zeker ook en nu ik een ps3 heb heb ik wario smooth moves ook maar 2 x gespeeld. Maar als er wat maten langs komen dan gaat iedere keer die Wii weer aan. Maar wat zeker het geval zal zijn met de Wii is het spel aanbod net als op de Cube. Vooral sterke titels van Nintendo zelf en de rest moet je maar afwachten. Kreeg trouwens ook een lamme arm van het spelen van F1 op de ps3 omdat ik R2 gebruikt om gas te geven en die is nu voorzien van een veer zodat je ook half gas kunt geven. Op de 1 of andere manier moet mijn arm er weer aan wennen
Ik heb in tijden niet meer zoveel gespeeld op een console als nu. Op een of andere manier prikkelt de Wii mijn gamegedrag. Maar enige nadeel is nu wel dat er een groot gat is.
Ik ben nog druk bezig met Zelda (Great Game BTW), maar wat valt er straks naast zelda nog meer te doen? Red Steel heb ik al rond gespeeld. Verder is er nog Wii Sports waar ik me dagelijks wel een uurtje mee bezig hou.
Op multiplayervlak komt er nog genoeg uit, maar what about single player?! Ik wil ook graag games zien die gewoon net als Zelda lekker uitgebreid is en gewoon een vet verhaal heeft en toffe gameplay...maar ik vrees zelf dat ik heel lang moet gaan wachten tot dat gebeurt.
Gelukkig is er op retrogebied wel wat meer te doen voor mij!
Klopt Mildoe. Het gapende gat van de Wii line up maak ik me ook een klein beetje zorgen over.
Ik haal Wario Ware nog (maar die komt pas maandag uit in de VS gezien het feit ik een US Wii heb) maar daarna is het even wachten op Mario Galaxy.
Op retrogebied heb ik ook genoeg te doen. Dus dat maakt het allemaal wel goed.
Momenteel heb ik Zelda, Red Steel, Rayman Raving Rabbids en Call of Duty 3 uitgespeeld. En ik speel momenteel Super Monkey Ball Banana Blitz (aanradertje!) en Excite Truck. Wii Sports speel ik eigenlijk alleen met vrienden maar is ook oow zo goed. De trainingmodus is trouwens ook retemoeilijk. Dus die verlengt de levensduur van de game aanzienlijk.
Ik heb Wario Ware sinds vorige week gehaald, maar een hele lange levensduur is het niet beschoren. Ik vond de multiplayer opties echt te mager voor een wario game....die van de cube is echt 10 keer beter dan.
Desalniettemin, de single player is wel tof, maar ik kan mezelf er niet toe brengen om nu alle minigames te unlocken. Ben veel meer bezig met Zelda nu. Maar ik zit daarentegen wel te wachten op Excite Truck.
Ik vrees dat ik nu ongeveer dezelfde vibe krijg als bij de NDS. In het begin heb ik er echt veel plezier mee gehad, maar ik heb dat ding al zo lang en ik kan me echt geen game herinneren waar ik me echt helemaal in heb gestort. Of uberhaupt iets waar ik naar uitkijk. De NDS zit net zo hard stof te happen als mijn PSP. IK hoop niet dat de Wii ook in dit gat (persoonlijk dan) valt bij mij.