What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo line-up E3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Sta ik vanmiddag me uit te leven op New Super Mario BroS Wii en Wii Sports Resorts bij Nintendo Benelux in Nieuwegein .. en wie staat er in eens achter me, met bijna twee meter groot?

Juist, Ken :P

Heel grappig om te zien dat Ken genoot van het pijl en boogschieten in Wii Sports Resort moehaha. Tja Ken, het is eens wat anders dan je cabs en shooters van Cave

:D

Voor de rest wel prima dagje bij Nintendo. Goed ontvangen en een prima line-up voor 2009/2010 (voor de doelgroep dan).
 
Hehe het was inderdaad een relaxed uurtje, was behoorlijk impressed met Wii Sports Resort en natuurlijk New Super Mario Bros Wii, absoluut de reden voor jullie om die Wii weer terug in huis te halen. Er van uitgaande dat je em ooit hebt weggedaan om een CAVE board te kopen :)

Zelda Spirit Tracks was ook grappig trouwens, viel me alles mee.
Heb jij toevallig nog pics gemaakt Maarten?
 
Nee ik heb geen pics gemaakt Ken. Had geen camera bij me, want het was volgens mij ook gewoon toegestaan aangezien er geen embargo rust op deze titels.

New Super Mario Bros Wii maakte de meeste indruk. Deed me bij vlagen zelfs denken aan het origineel en SMB3.

Aanradertje dus. Wel bij consoleshop bestellen he jongens :D
 
Was niet alleen voor pers dit event.
Alhoewel event...paar tv's in een ruimte is moeilijk een event te noemen.
 
Ken":1jhm0swd said:
Hehe het was inderdaad een relaxed uurtje, was behoorlijk impressed met Wii Sports Resort en natuurlijk New Super Mario Bros Wii, absoluut de reden voor jullie om die Wii weer terug in huis te halen.

Aan de filmpjes te zien komt er wel wat leuks aan ja, maar ik betwijfel of ik de Wii dit keer langer dan 2 weken aangesloten laat staan eigenlijk...
 
Ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe Metroid die trailer heeft me wel overtuigt om de game goed in de gaten te houden.
 
Back
Top