Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Ik heb mijn mening en ervaring over de Japanse launch van de Nintendo Wii en de beurs die ervoor werd gehouden op papier gezet op Gamez.
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64738
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64738