What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo 3DS

Abc123

TATE Mode Pilot
Ik heb zelf pas een Nintendo 3DS overgenomen van iemand met wat spellen. Alles was zo goed als nieuw. De spellen zijn:
-Zelda Spirit Tracks
-Mario Kart 7
-Professor Layton en het Masker der Wonderen
-Luigi's Mansion 2
-Kingdom Hearts 3D Dream Drop Distance
-Zelda: Ocarina of Time 3D

Foto's volgen.

Leuk spul. Mocht je de post hebben gestart om 'm te verkopen dan moet het topic ff verplaatst worden en er een prijs bij vermeld worden.

Jinxz":1jhs3skf said:
Leuk spul. Mocht je de post hebben gestart om 'm te verkopen dan moet het topic ff verplaatst worden en er een prijs bij vermeld worden.
Nee, het is niet de bedoeling hem te verkopen. Was meer om te showen wat ik heb :D
Sorry als ik de verkeerde impressie heb gewekt.

Abc123":2j7qezvk said:
Jinxz":2j7qezvk said:
Nee, het is niet de bedoeling hem te verkopen. Was meer om te showen wat ik heb :D
Sorry als ik de verkeerde impressie heb gewekt.

och, valt allemaal wel mee :P ik kan ook wel gaan showen van wat ik heb staan, maar ja, ik begin er niet aan, ga maar lekker het forum doorspitten :mrgreen: (heb ook een 3DS hoor :P )

-Zelda Spirit Tracks
-Mario Kart 7
-Professor Layton en het Masker der Wonderen
-Luigi's Mansion 2
-Kingdom Hearts 3D Dream Drop Distance
-Zelda: Ocarina of Time 3D

Leuke games er meteen bij.Die Zelda ken ik niet, maar de rest....netjes.
Nu nog star fox voor wat extra nostalgie en je kan de zomer helemaal door.

p.s de super mario Land games zijn ook aan te raden.

Back