Da Dude":26v7igvq said:Hey,
Ik mis een beetje de neutrale optie
Vet ding om leuk te gamen![]()
ckong":2gvrxkut said:Mooi hè, zo'n pol. Ik heb bij Cageman een beetje het gevoel: u vraagt, wij draaien.![]()
Overigens heb ik de eerste optie aangevinkt, maar ik heb geeneens een 3DS. :roll:
Neutrale opties zijn té nederlands. Het is goed of slecht, niet ertussenin
Da Dude":fxs30a0y said:Neutrale opties zijn té nederlands. Het is goed of slecht, niet ertussenin
Tja ik vind het idee en de uitwerking vet, maar ik kan prima zonder.
beetje dat idee![]()
Ik wacht nog ff tot het tshirt binnen is voor ik hem nogmaals probeer te slijten denk ik.