What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo 3DS, top of flop? ;-)

Nintendo 3DS, top of flop? ;-)

  • Ik kan nu al niet meer zonder!

    Votes: 2 20.0%
  • Leuk ding, maar echt serieus gamen kun je er toch niet mee..

    Votes: 2 20.0%
  • Grappig voor de kids, niks voor mij..

    Votes: 6 60.0%
  • Spijt dat ik hem gekocht heb. Ga 'm meteen te koop zetten!

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    10

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Deze poll vooral even neergezet als proefje. Ik verwacht dan ook eigenlijk wel dat Erik de eerste is die antwoordt ;-) :-)
 
beetje early nog om te stemmen, maar wel nice die poll optie.
 
Da Dude":26v7igvq said:
Hey,

Ik mis een beetje de neutrale optie
Vet ding om leuk te gamen :P

Neutrale opties zijn té nederlands. Het is goed of slecht, niet ertussenin ;-)
 
Mooi hè, zo'n pol. Ik heb bij Cageman een beetje het gevoel: u vraagt, wij draaien. :D

Overigens heb ik de eerste optie aangevinkt, maar ik heb geeneens een 3DS. :roll:
 
ckong":2gvrxkut said:
Mooi hè, zo'n pol. Ik heb bij Cageman een beetje het gevoel: u vraagt, wij draaien. :D

Overigens heb ik de eerste optie aangevinkt, maar ik heb geeneens een 3DS. :roll:

Potverdorie, zit hij weer de boel te saboteren :roll: :lol:
 
Neutrale opties zijn té nederlands. Het is goed of slecht, niet ertussenin

Tja ik vind het idee en de uitwerking vet, maar ik kan prima zonder.

beetje dat idee 😉
 
Da Dude":fxs30a0y said:
Neutrale opties zijn té nederlands. Het is goed of slecht, niet ertussenin

Tja ik vind het idee en de uitwerking vet, maar ik kan prima zonder.

beetje dat idee 😉

:-)
 
Aangezien ik m niet verkocht kreeg zonder belachelijk in te leveren zit ik er maar weer op te gamen. Moet zeggen dat ik het systeem toch wel meer begin te waarderen en ook in 2d ziet het er natuurlijk goed uit. Ben echter nog steeds wel wat teleurgesteld in het feit dat ik 2d game op een 3d systeem
 
Dat is natuurlijk apart, ik had hetzelfde idee ne0. Ik wacht totdat er echt een onmisbare game op wordt uitgebracht. (lees: een Super Mario game) Heb een week ermee kunnen klooien, maar vond het geen 250 euro + game waard atm.
 
Ik heb nu de knaken er niet voor, maar als handheld verzamelaar wil ik hem wel.
 
Ik vind het 3D effect niet echt fantastisch, heb meer het idee dat ik in een kijkdoos kijk. Ook qua graphics vind ik het tegenvallen op dit moment.
 
Behalve de Neo Pocket nooit veel met handheld gehad.
Een broertje van me heeft er 1 en het ziet er wel tof uit maar het is niks voor mij.
Ik speel liever op een cab of een big ass screen ;)
 
Ik wacht nog ff tot het tshirt binnen is voor ik hem nogmaals probeer te slijten denk ik.
 
Back
Top