Ken
High Score Hunter
Eindelijk van de week de demo gedownload op de PlayStation3. Niet te vergelijken met de Xbox versie, echt schandalig heftig geworden. Vooral de nieuwe twee zwaarden zijn echt een blast om mee aan de slag te gaan en het geeft de game een compleet nieuwe ervaring. Ik had niet gedacht dat de twee nieuw aangestelde producers het zouden flikken. Ik heb ze een paar maanden geleden even gesproken en het zijn echt compleet andere types dan Itagaki, maar daar is in Sigma weinig van te merken. Als er een game is waar ik nu echt naar uitzie is het echt Ninja Gaiden Sigma.
Zijn er nog anderen die de demo hebben gespeeld?
Zijn er nog anderen die de demo hebben gespeeld?