What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending Candy cabinets RKLOK

Niks tegen op de actie, niets dan hulde voor Ronnie. Ik ben me volledig bewust van het feit dat het veel werk is, ik heb zelf destijds al een zending willen organiseren maar dat ging helaas niet door wegens een onverwacht hoge transportprijs voor wat betreft de zeevracht. Dat was alleen maar een batch new astros, en daar moet je alreteveel voor regelen.


Maar anyway, op dit moment is het gewoon zo dat ook ik niet even tegen de 1000 euro uit de hoge hoed kan toveren voor een cab. Ik had ook een iets lagere prijs verwacht, ik ging voor de MVS en die zie ik regelmatig op neogeo.com voor een $ of 400 van de hand gaan. Desondanks niks tegen de hoogte van de prijzen, ik ben er van overtuigd dat ze het waard zijn in deze staat. Sorry Ronnie, maar je zult ze zeker wel kwijt kunnen. Uiteraard kom ik ze wel graag even bewonderen in januari, je gaat ze nu toch niet uit wraak meteen door naar de UK zenden voordat wij ze even hebben kunnen bewonderen he ;)?
 
Ik stond op de lijst voor een NAC, maar die heb ik intussen al (1 van de SHMUP-event cabs)

Ben het met iedereen eens dat dit een geweldige actie is. In het redelijk verre verleden heb ik samen met iemand een keer een drietal cabs laten overkomen van coinopexpress (super neo 29s), dus ook ik begrijp hoe veel geregel en gedoe deze order met zich meebrengt.

Ik heb ook de pecunia even niet, maar ik hoop oprecht dat dit niet de laatste import-actie is geweest, want geld komt er vanzelf weer :-) Het is in ieder geval een hele mooie lineup van cabs in deze container. En ja inderdaad, ik vind de aero table een mooi ding. Hoe onpraktisch ook ;-)
 
Zending is in Nederland!!.... volgende week al in Apeldoorn.... :)
Er zijn dus nu een 25 tal best wel unieke cabinets in ons landje.....

Komt een drukke tijd aan dus... :):)
 
mooi spul :)
ben pas sinds kort een beetje bezig met het kijken naar arcade kasten, maar de afgelopen 4/5 beurzen vond ik het toch altijd wel mooi wat jullie bij hadden in apeldoorn
 
rklok":2u89h1ca said:
Zending is in Nederland!!.... volgende week al in Apeldoorn.... :)
Er zijn dus nu een 25 tal best wel unieke cabinets in ons landje.....

Komt een drukke tijd aan dus... :):)

Have fun 8)
 
Wat een cabs en wat een aanbod in de nieuwe container, van een NAC tot een Egret 29 etc.
Heb nog nooit zoveel verschillende Candy Cabs gezien en sommige zijn echt heel gaaf (Egret 29), ja je leest het goed 😉
Deze cab moet je gewoon in het echt zien want als dat ding aanstaat is het echt een lust voor het oog.Ook de Madonna (irem) is een hele leuke compacte cab om te zien en kan zo nog wel even doorgaan.

Mijn netvlies is nog alles aan het verwerken want gewoon echt zoveel moois gezien van Candy Cabs tot krukjes en hardware tot software :D

img4807z.jpg
 
almighty":2twnks6m said:
Verkeerde container, zaten allemaal vluchtelingen in :lol:

Oh, Johnny Egret, Wu-Han NAC, en al hun vriendjes :-)
 
Zie de Jaleco 'Pony Mark III' nergens.
Tja die is ook zo klein hehe 😉

edit: Staat met z'n rugje tegen de Bast :)
 
Ronnie, ik schrijf me bij deze in voor een red stool indien mogelijk!!!!

En die mini cute is echt top zeg, daar kan ik mee aankomen thuis (denk ik).....
 
almighty":3j3sksw7 said:
Zie de Jaleco 'Pony Mark III' nergens.
Tja die is ook zo klein hehe 😉

vind ik persoonlijk ook een erg leuke kast, vooral de kijkhoek.
 
trailblazer800":39inbez0 said:
En die mini cute is echt top zeg, daar kan ik mee aankomen thuis (denk ik).....

Ziet er GOED uit zeg.. Die Mini Cute stond mij ook al schattig aan te kijken 😉
 
Back
Top