Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik ook niet. En liever niet in de periode van 21-28 januari, want dan ben ik op vakantie ;-) Ik wil voorkomen dat ik op de dag van de meet met m'n hoofd tegen de muur van het vakantiehuisje moet gaan staan bonken
Meet zal zeker niet in Januari zijn, erg druk hier nu en wil de vrije weekenden die ik heb zoveel mogelijk vrijhouden voor m'n gezin... Wil het graag delen met jullie , maar voorlopig even knetterdruk...